Quote from Funbeat user on 3 January 2010, 15:59HAHA, Oj sorry Freddy, jag skulle skriva "Ta rygg på honom" men tankarna var visst nån heeelt annanstans..
HAHA, Oj sorry Freddy, jag skulle skriva "Ta rygg på honom" men tankarna var visst nån heeelt annanstans..
Quote from Funbeat user on 3 January 2010, 16:00Fredrika, på frågan om Panoramatrail så kan jag säga att stigen går på en brant sluttning så det är mycket svårt att springa om och till och med på vissa delar svårt att ställa sig på sidan om stigen för att släppa förbi löpare. Det brukar ta drygt en tim
Fredrika, på frågan om Panoramatrail så kan jag säga att stigen går på en brant sluttning så det är mycket svårt att springa om och till och med på vissa delar svårt att ställa sig på sidan om stigen för att släppa förbi löpare. Det brukar ta drygt en tim
Quote from Funbeat user on 3 January 2010, 16:15Ser att Keschhütte (start panoramatrail?) ligger vid 53 km. Vi det laget borde väl de flesta snabba löpare ha gått om 6:00-löparna, inte minst på grund av den evighetslånga stigningen som ligger innan.
Ser att Keschhütte (start panoramatrail?) ligger vid 53 km. Vi det laget borde väl de flesta snabba löpare ha gått om 6:00-löparna, inte minst på grund av den evighetslånga stigningen som ligger innan.
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 15:32Helt sjukt det här, men nu är även jag anmäld. (#) Tror det kommer bli det mest galna jag gjort i hela mitt liv (so far).
Men helt underbart spännande och roligt. Vilket äventyr!!!
Helt sjukt det här, men nu är även jag anmäld. (#) Tror det kommer bli det mest galna jag gjort i hela mitt liv (so far).
Men helt underbart spännande och roligt. Vilket äventyr!!!
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 15:42Carina och övriga; åker ni oxå med Spring Travel så har vi ju en hel vecka med äventyr 🙂
Carina och övriga; åker ni oxå med Spring Travel så har vi ju en hel vecka med äventyr 🙂
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 16:19Nä det blir egen travel men minst lika mycket party och äventyr 🙂
Nä det blir egen travel men minst lika mycket party och äventyr 🙂
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 17:53Jag velar fortfarande med vad jag ska göra i sommar.
Bernt: åker du "ensam" med Springtime?
Och är det nån som vet om platserna börjar ta slut?
Måste väl snart bestämma mej 🙂
Jag velar fortfarande med vad jag ska göra i sommar.
Bernt: åker du "ensam" med Springtime?
Och är det nån som vet om platserna börjar ta slut?
Måste väl snart bestämma mej 🙂
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 18:38Nej, jag åker med Lars-Eric.
Nej, jag åker med Lars-Eric.
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 20:12Som Fredrika redan har skrivit, det blir egen travel, men vi lär väl också vara där runt en vecka så det blir ju en vecka av massor med skoj!!
Som Fredrika redan har skrivit, det blir egen travel, men vi lär väl också vara där runt en vecka så det blir ju en vecka av massor med skoj!!
Quote from Katarina Lindbäck on 4 January 2010, 21:01Ojojoj, nu blev jag också sugen..Var nere förra året och det var super bra!
Ojojoj, nu blev jag också sugen..Var nere förra året och det var super bra!