Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Kul Jan-Erik!!
Det är nog lungt för din del ... du är ju "ganska" bra grundtränad 😉 Åk skidor i lugn och ro du (t+)

Det är RÄTT Jan-Erik! Klart du ska med 🙂

Tack Fredrika för bra info! Nedförslöpningen har jag helt klart respekt för. Kan säga att det känns som en väldigt lockande tävling. Det som är lite synd är att det ligger samtidigt som Kalmar. Annars så känns det som att 1 vecka Kalmar/öland inte lär bli

Hejhopp!

Nu har vi precis spikat detaljerna för träningslägret i Davos 3-10 juli som jag nämnde ovan. Alla är välkomna! Det är ingen kommersiell historia utan vi kör till självkostnadspris (SEK 5995 inklusive flyg, transfer, boende i sjyssta lägenheter,

Läger is the shit.

Kan locka med lite bilder från förra året:
http://picasaweb.google.com/peter.stromback/SwissAlpine2009

Kul att se bilderna från förra året!! Minns speciellt snöpulsningen när vi besteg Schwarzhorn... 🙂

Fantastiskt vackra bilder!!! Nu längtar jag bara ännu mer efter Swiss Alpine!!!

Lars-Eric: Håller med snöpulsning till Schwarzhorn var häftigt. Kommer också ihåg skräcken när vi från tåget såg att marken var täck med snö och jag inser att jag bara har kort byxor med mig. Men det ordnade ju till sig riktigt bra till slut......sånär s

Ja, precis när vi anlände till Davos första dagen i snö och nollgradig temperatur. Vi var några som trotsade vädret och gav oss ut på en löptur runt Davossjön i ovädret! På med mössa och vantar direkt 🙂 Måste säga att det är en helt fantastisk miljö kri