Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Träningsläger låter riktigt coolt. Jag ska titta i min kalender i huvudet och se om det går att matcha in.

Information om den tidiga starten har kommit.

Early start for the K78 at 06.00 a.m.
This start is intended for runners who can complete the K78 in 11 to 14 hours. This rule, which has been introduced for the first time, is going down well. Current applic

Laddning pågår med långa löppass och backintervaller, det blir ett äventyr det här =) Undrar om ni som varit med förut har några bra tips vad gäller utrustning? Hur ska man tänka, det lär skilja rätt mkt i temperatur på de högsta topparna jämfört med lägr

Maria,
Utrustningstips: Viktigt att skicka en påse med kläder, kanske skor och kanske något att äta till Bergun som man kommer till vid 4 mil. Kan vara läge att byta till trailskor om det är regnigt eller snöigt på Panoramatrail. Bra med extra klädesplagg

Klart att man börjar att längta.

Härliga minnen filmen väcker till liv. Visst kryper det i benen att springa där igen 🙂

Vilka rysningar. (H:)

underbart!
Den där slingerstigen 2 min in i filmen ser jag fram mot!

Blev jättesugen på att hänga på springtime, gjorde några prisjämförelser, och det verkar vara en riktigt bra deal...stämmer det? 🙂
Ska "bara" köra 31K, tror ni det blir för mycket aktiviteter o hänga på springtime då, kanske man sliter ut sig?
Alltså: fö

Klart!
Blir privat boende....va visst stor skillnad men man kan kanske slänga sig på någon springtimeaktivitet ändå 😉
Tack alla som hjälpt med tips!