Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatSync med Garmin Connect
You need to log in to create posts and topics.

Om jag förstår den här artikeln rätt:
http://www.dcrainmaker.com/2014/06/counterpoint-garmin-sync-api.html

...så kostar det 5000 dollar att ansluta sig till Garmin AutoSync samtidigt som Garmin stänger ner den tidigare fria accessen till deras API. Jag a

Tack för lite information i den här tråden. Ytterligare ett skäl att lämna Garmin...

Många siter väljer att lägga liknande funktioner under ett premium medlemskap, jag hade gärna sett att mina premiumavgifter gick till detta.

(t+)

Jag vore ju nöjd om jag slapp dra fram kabeln och stoppar det i datorn varje gång. Det behövdes inte på 610:an, men 620 syncar väl på ett annat sätt...

Med 410 och en mac blir jag tvungen att exportera tcx-filen från Garmin Connect (hittar inte filerna i finder) för att få in passen på funbeat.
På Strava laddas automatisk alla pass in från Garmin Express, varför kan inte Fb göra samma lösning? Det är in

Garmin har precis godkänt oss som partner (godkänt att vi ska få skicka över 5k USD (#) ) och vi ska nu sätta tänderna i deras nya API.

Apropå att dra fram datorn och stoppa i sladden varje gång. nya Suunto Ambit 3 samt Garmin Fenix 2 har inbyggt Bluetooth. Med deras respektive appar (iPhone) kan man synka till MovesCount respektive Garmin connect utan dator.

Är man dessutom premiummedle

(t+) (t+) (t+) (t+)

(t+)