Quote from Funbeat user on 18 June 2014, 00:00Om jag förstår den här artikeln rätt:
http://www.dcrainmaker.com/2014/06/counterpoint-garmin-sync-api.html...så kostar det 5000 dollar att ansluta sig till Garmin AutoSync samtidigt som Garmin stänger ner den tidigare fria accessen till deras API. Jag a
Om jag förstår den här artikeln rätt:
http://www.dcrainmaker.com/2014/06/counterpoint-garmin-sync-api.html
...så kostar det 5000 dollar att ansluta sig till Garmin AutoSync samtidigt som Garmin stänger ner den tidigare fria accessen till deras API. Jag a
Quote from Lisa Bringhed on 18 June 2014, 07:17Tack för lite information i den här tråden. Ytterligare ett skäl att lämna Garmin...
Tack för lite information i den här tråden. Ytterligare ett skäl att lämna Garmin...
Quote from Funbeat user on 26 June 2014, 12:01Många siter väljer att lägga liknande funktioner under ett premium medlemskap, jag hade gärna sett att mina premiumavgifter gick till detta.
Många siter väljer att lägga liknande funktioner under ett premium medlemskap, jag hade gärna sett att mina premiumavgifter gick till detta.
Quote from Funbeat user on 29 August 2014, 21:54(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 3 September 2014, 21:26Jag vore ju nöjd om jag slapp dra fram kabeln och stoppar det i datorn varje gång. Det behövdes inte på 610:an, men 620 syncar väl på ett annat sätt...
Jag vore ju nöjd om jag slapp dra fram kabeln och stoppar det i datorn varje gång. Det behövdes inte på 610:an, men 620 syncar väl på ett annat sätt...
Quote from Funbeat user on 3 September 2014, 22:09Med 410 och en mac blir jag tvungen att exportera tcx-filen från Garmin Connect (hittar inte filerna i finder) för att få in passen på funbeat.
På Strava laddas automatisk alla pass in från Garmin Express, varför kan inte Fb göra samma lösning? Det är in
Med 410 och en mac blir jag tvungen att exportera tcx-filen från Garmin Connect (hittar inte filerna i finder) för att få in passen på funbeat.
På Strava laddas automatisk alla pass in från Garmin Express, varför kan inte Fb göra samma lösning? Det är in
Quote from Funbeat user on 5 September 2014, 16:38Garmin har precis godkänt oss som partner (godkänt att vi ska få skicka över 5k USD (#) ) och vi ska nu sätta tänderna i deras nya API.
Garmin har precis godkänt oss som partner (godkänt att vi ska få skicka över 5k USD (#) ) och vi ska nu sätta tänderna i deras nya API.
Quote from Funbeat user on 5 September 2014, 16:49Apropå att dra fram datorn och stoppa i sladden varje gång. nya Suunto Ambit 3 samt Garmin Fenix 2 har inbyggt Bluetooth. Med deras respektive appar (iPhone) kan man synka till MovesCount respektive Garmin connect utan dator.
Är man dessutom premiummedle
Apropå att dra fram datorn och stoppa i sladden varje gång. nya Suunto Ambit 3 samt Garmin Fenix 2 har inbyggt Bluetooth. Med deras respektive appar (iPhone) kan man synka till MovesCount respektive Garmin connect utan dator.
Är man dessutom premiummedle
Quote from Funbeat user on 5 September 2014, 17:41(t+) (t+) (t+) (t+)
(t+) (t+) (t+) (t+)
Quote from Funbeat user on 5 September 2014, 18:09(t+)
(t+)