Quote from Funbeat user on 17 October 2014, 19:44Vi väntar med spänning på statusrapporten.
Vi väntar med spänning på statusrapporten.
Quote from Funbeat user on 17 October 2014, 21:40Veckan slutar väl på söndag 😀
Status är att vi har haft en hel del annat som har klämt sig emellan. Men en bit längre har jag kommit. Autentisering och datahämtningsrutiner är klara. Data flödar nu från Garmin till vår testserver. Nu ska den (datan) kon
Veckan slutar väl på söndag 😀
Status är att vi har haft en hel del annat som har klämt sig emellan. Men en bit längre har jag kommit. Autentisering och datahämtningsrutiner är klara. Data flödar nu från Garmin till vår testserver. Nu ska den (datan) kon
Quote from Funbeat user on 17 October 2014, 23:57Låter som att jag snart kan överge Endomondo
Låter som att jag snart kan överge Endomondo
Quote from Funbeat user on 20 October 2014, 08:20Låter mycket lovande! (t+)
Låter mycket lovande! (t+)
Quote from Funbeat user on 20 October 2014, 15:51Fasiken så bra! Håller tummarna för att det ska bli bra och inom en snart framtid!
Fasiken så bra! Håller tummarna för att det ska bli bra och inom en snart framtid!
Quote from Funbeat user on 20 October 2014, 16:20Endomondo, som någon nämnde, har ju haft detta i några veckor nu. Kan intyga att det är väldigt skönt att slippa läsa in passen i ett extra steg, de dyker bara upp samtidigt som man laddat upp dem till Connect.
Tror jag på dessa kanske 10-20 pass som bli
Endomondo, som någon nämnde, har ju haft detta i några veckor nu. Kan intyga att det är väldigt skönt att slippa läsa in passen i ett extra steg, de dyker bara upp samtidigt som man laddat upp dem till Connect.
Tror jag på dessa kanske 10-20 pass som bli
Quote from Funbeat user on 5 November 2014, 09:12Nåt nytt i den här frågan?
Nåt nytt i den här frågan?
Quote from Funbeat user on 5 November 2014, 18:08Undrar jag också. Jag har slutat lägga in pass på funbeat i väntan på att den här funktionen kommer. Använder Garmin Connect så länge trots att det har flera brister.
Undrar jag också. Jag har slutat lägga in pass på funbeat i väntan på att den här funktionen kommer. Använder Garmin Connect så länge trots att det har flera brister.
Quote from Funbeat user on 5 November 2014, 21:17Jag lägger största delen av min tid på detta f.n. Men annat behöver göras också, så det har dragit ut lite. Har blivit tvungen att bygga om en hel del i vår "import-motor" eftersom Suuntos och Garmins API har komplett olika koncept.
Angående att sluta lo
Jag lägger största delen av min tid på detta f.n. Men annat behöver göras också, så det har dragit ut lite. Har blivit tvungen att bygga om en hel del i vår "import-motor" eftersom Suuntos och Garmins API har komplett olika koncept.
Angående att sluta lo
Quote from Funbeat user on 26 November 2014, 18:18Hur ser statusen ut på detta projekt?
Hur ser statusen ut på detta projekt?