Quote from Funbeat user on 5 September 2014, 18:24Fantastiska nyheter (t+)
Fantastiska nyheter (t+)
Quote from Funbeat user on 8 September 2014, 19:00Heja! (t+)
Heja! (t+)
Quote from Funbeat user on 22 September 2014, 11:34När tror ni att funktionen är igång?
När tror ni att funktionen är igång?
Quote from Funbeat user on 22 September 2014, 12:18Vi har inte fått tillgång till API:et ännu. Dock har jag fått klart för mig att det tyvärr skiljer sig avsevärt mot andra API:er i samma genre, vilket gör att det inte passar rakt in i vår import-plattform.
När det närmar sig tänkte jag bjuda in till bet
Vi har inte fått tillgång till API:et ännu. Dock har jag fått klart för mig att det tyvärr skiljer sig avsevärt mot andra API:er i samma genre, vilket gör att det inte passar rakt in i vår import-plattform.
När det närmar sig tänkte jag bjuda in till bet
Quote from Funbeat user on 23 September 2014, 15:49Woo! (t+)
Woo! (t+)
Quote from Funbeat user on 25 September 2014, 12:26(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 6 October 2014, 16:12Närmar det inte sig snart? Vet flera som hoppat över till att endast logga sin träning på Garmin Connect. Dags att ta tag i det här nu eller åtminstone gå ut med information om att ni jobbar på att det ska bli möjligt.
Närmar det inte sig snart? Vet flera som hoppat över till att endast logga sin träning på Garmin Connect. Dags att ta tag i det här nu eller åtminstone gå ut med information om att ni jobbar på att det ska bli möjligt.
Quote from Funbeat user on 6 October 2014, 16:24Det är full fart med detta samt ganska långt gånget. Jag återkommer med tydligare statusrapport nästa vecka.
Det är full fart med detta samt ganska långt gånget. Jag återkommer med tydligare statusrapport nästa vecka.
Quote from Funbeat user on 7 October 2014, 11:29Låter bra! (t+)
Låter bra! (t+)
Quote from Funbeat user on 8 October 2014, 14:55Låter superbra! (t+) Efterlängtat!
Låter superbra! (t+) Efterlängtat!