Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 21:36Vem väljer SCF?
Fortfarande tre klasser!
Kanske läge att sätta sig in i saker och ting.
Vem väljer SCF?
Fortfarande tre klasser!
Kanske läge att sätta sig in i saker och ting.
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 21:40Sportklassen räknar jag inte, eftersom den är, tja, oberäknelig. Den kan vara nästan vad som helst, eller inte existera alls. Godtycke där, liksom.
Sportklassen räknar jag inte, eftersom den är, tja, oberäknelig. Den kan vara nästan vad som helst, eller inte existera alls. Godtycke där, liksom.
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 21:50Då är det ju ännu roligare att stå på startlinjen och fundera på framtiden.
Vinner jag eller hamnar jag sist? Sedan finns det en massa andra lösningar.Det är just det oförutsägbara som är finessen, att kunna förändra sin taktik under loppets gång.
Man
Då är det ju ännu roligare att stå på startlinjen och fundera på framtiden.
Vinner jag eller hamnar jag sist? Sedan finns det en massa andra lösningar.
Det är just det oförutsägbara som är finessen, att kunna förändra sin taktik under loppets gång.
Man
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 21:56Men för oss som inte är genetiska praktexemplar och aldrig ens i teorin kommer att kunna nå den nivå som krävs för att vara konkurrenskraftiga ens i sportklass, men som ändå skulle vilja tävla, för oss finns ju absolut inget.
Och jag fattar fortfarande i
Men för oss som inte är genetiska praktexemplar och aldrig ens i teorin kommer att kunna nå den nivå som krävs för att vara konkurrenskraftiga ens i sportklass, men som ändå skulle vilja tävla, för oss finns ju absolut inget.
Och jag fattar fortfarande i
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 22:10Jag tycker att du genom din klubb borde föreslås till cykeltinget och sedan som styrelsemedlem i SCF.
Du har många kloka och välunderbyggda ideer som snabbt alla hade skrikit Heureka eller Eulalia över.
Jag tycker att du genom din klubb borde föreslås till cykeltinget och sedan som styrelsemedlem i SCF.
Du har många kloka och välunderbyggda ideer som snabbt alla hade skrikit Heureka eller Eulalia över.
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 22:13Äh, men om det funkar utmärkt i andra länder så funkar det bra här också.
Och du har fortfarande inte lyckats motivera hur det skulle skada om man hade fler lägre klasser.
Äh, men om det funkar utmärkt i andra länder så funkar det bra här också.
Och du har fortfarande inte lyckats motivera hur det skulle skada om man hade fler lägre klasser.
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 22:14Cykelsporten verkar ju växa så det knakar i Sverige så det kommer säkert nya tävlingsformer om aktiva känner ett behov av det. En klubb verkar ju vara en bra utgångspunkt att föra fram saker och ting. Och en skrivare till datorn möjligtvis. Så man kan sät
Cykelsporten verkar ju växa så det knakar i Sverige så det kommer säkert nya tävlingsformer om aktiva känner ett behov av det. En klubb verkar ju vara en bra utgångspunkt att föra fram saker och ting. Och en skrivare till datorn möjligtvis. Så man kan sät
Quote from Lena O on 11 April 2008, 22:37Rasmus: Välja en tävling nära dig och anmäla dig till Sportklassen.
Vad har du att förlora?
Jag har sett och känner flera som har gjort det. Det är en kul grej.
Alla måste väl börja någonstans, och vill man tävla, varför inte börja där.
Det som är viktigt
Rasmus: Välja en tävling nära dig och anmäla dig till Sportklassen.
Vad har du att förlora?
Jag har sett och känner flera som har gjort det. Det är en kul grej.
Alla måste väl börja någonstans, och vill man tävla, varför inte börja där.
Det som är viktigt
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 22:42Jo, men Gary, visst skulle jag kunna ställa upp i sportklassen, men redan där är alla så extremt mycket snabbare än mig att jag skulle bli avhängd inom ett par minuter i bästa fall. För min del spelar det ingen roll om jag kommer sist egentligen, men att
Jo, men Gary, visst skulle jag kunna ställa upp i sportklassen, men redan där är alla så extremt mycket snabbare än mig att jag skulle bli avhängd inom ett par minuter i bästa fall. För min del spelar det ingen roll om jag kommer sist egentligen, men att
Quote from Lena O on 11 April 2008, 22:45Det var just tempolopp jag syftade på Rasmus
Det var just tempolopp jag syftade på Rasmus