Quote from Funbeat user on 1 February 2011, 19:09Vilka klubbar menar du har enbart licensierade medlemmar?
Den enda som ev. har det är Cykelcity. Det är dock osäkert.Är det inte lättare att läsa budgeten och konstatera att någon sådan post finns inte.
Vilka klubbar menar du har enbart licensierade medlemmar?
Den enda som ev. har det är Cykelcity. Det är dock osäkert.
Är det inte lättare att läsa budgeten och konstatera att någon sådan post finns inte.
Quote from Lena O on 1 February 2011, 20:26men David??? Vad är det du hakar du upp dig på, jag hade gärna sett dig också ställa dig kritisk till det faktum att Motion får endast 30,000 spänn!
Det hade faktist varit bättre och mer hederligt om de hade tilldellat motion 0:-
30,000? Detta är ju ett
men David??? Vad är det du hakar du upp dig på, jag hade gärna sett dig också ställa dig kritisk till det faktum att Motion får endast 30,000 spänn!
Det hade faktist varit bättre och mer hederligt om de hade tilldellat motion 0:-
30,000? Detta är ju ett
Quote from Funbeat user on 1 February 2011, 21:00Jag tycker att brandfacklorna ska vara faktabaserade.
Det är ett budgetförslag som årsmötet tar ställning till.
Jag tycker att brandfacklorna ska vara faktabaserade.
Det är ett budgetförslag som årsmötet tar ställning till.
Quote from Funbeat user on 1 February 2011, 22:08Den posten berör inte dig eftersom du inte är medlem i SCF.
Jag tycker att den är liten.
Den posten berör inte dig eftersom du inte är medlem i SCF.
Jag tycker att den är liten.
Quote from Sandra Näslund on 1 February 2011, 22:26Jag undrar lite om det inte är så att SCF:s styrelse anser att alla som inte kan hålla 40 i snitt på ett kort tempolopp inte är att betrakta som cyklister och därför inte heller ska ha något nämnvärt av budgetpengar. 🙂
Jag undrar lite om det inte är så att SCF:s styrelse anser att alla som inte kan hålla 40 i snitt på ett kort tempolopp inte är att betrakta som cyklister och därför inte heller ska ha något nämnvärt av budgetpengar. 🙂
Quote from Lena O on 1 February 2011, 23:00Ari: Förmodligen, för även ungdomar ska få mindre!
Ari: Förmodligen, för även ungdomar ska få mindre!
Quote from Funbeat user on 1 February 2011, 23:31Jeg har nu lest alle 4 sider her, + SCF debatt skriv til nye vetekter i 2011.
Denne debatten hadde vi i N for 3 årsiden, og i Danmark 5 år siden.
Det som har hendt er at antal klubber har økt, og antall medlemer er steget.Og at Norges sykkelforbund har
Jeg har nu lest alle 4 sider her, + SCF debatt skriv til nye vetekter i 2011.
Denne debatten hadde vi i N for 3 årsiden, og i Danmark 5 år siden.
Det som har hendt er at antal klubber har økt, og antall medlemer er steget.
Og at Norges sykkelforbund har
Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 00:29Vi kommer att bli akterseglade om vi inte STRYKER förbundet, skulle jag skriva... 😉
Vi kommer att bli akterseglade om vi inte STRYKER förbundet, skulle jag skriva... 😉
Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 00:56Ja, stryker med hårene.
Klubber uten et overordnet sykkel-forbund har ingen rettigheter i Svensk Idrots forbund
Ja, stryker med hårene.
Klubber uten et overordnet sykkel-forbund har ingen rettigheter i Svensk Idrots forbund
Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 01:29Nej, men å andra sidan är dagens SCF till största delen skit ändå, så vad spelar det för roll? Ett förbund ska vara medlemmarnas tjänare, inte tvärt om, som SCF verkar anse i dag.
Nej, men å andra sidan är dagens SCF till största delen skit ändå, så vad spelar det för roll? Ett förbund ska vara medlemmarnas tjänare, inte tvärt om, som SCF verkar anse i dag.