Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykeltävlingslicens
You need to log in to create posts and topics.

OT: "Svenska folket protestera mot hela arrangemanget. SVT visade inte ens tävlingen i tv."

Anledning: Rödvinsvänstern!

Gillar Gary Jones synpunkt. Vi svenskar är fostrade att vara lagom. Som barn vill man tävla om allt, med fy om man vill göra det när skolan börjar. Hade vissa fått bestämma i Sverige så hade stegbilen på travbanan följt med hela vägen till mål så att alla

> så hade stegbilen på travbanan följt med hela vägen till mål så att alla hästar hade kommit i mål samtidigt.

.... eller MC framför gruppen i Vätternrundan i 30 mil i 15km/h!

Det går alltid att finna enstaka observationer och tillfällen som stöder ens tes. En bojkott av Schlagern 1976, fördelningen av andelen motionärer i Cykelvasan samt ett misslyckat försök till införandet av tävlingsklass i VR anser inte jag utgör något som

Jag undrar lite vad vill ni att SCF skall göra för motionärerna för motion handlar ju inte bara om motionslopp utan vad vi faktiskt gör ute i klubbarna.

SCF kommer aldrig att komma springande med några tränare eller ledare till träningar utan detta måste

dubbelt

Johan, hur mycket har inte Zlatan, Björn Borg fått utstå i ren mobbning innan de lyckades. Listan kan göras lång. Många som har lyckats i Sverige har i början av sin karriär fått utstå mycket. Jag vidhåller att det finns en dold agenda bland de som tävlar

Tommy, jag har väl aldrig hävdat att jag är emot förekomsten av rena motionslopp?

Förbundet tillhandahåller utbildare och hjälper till med utbildningar, bland annat.

Han började med tävlingsrodd i Höganäs RF.

...och nu glider han omkring i sportbil.