Quote from Jonny Persson on 29 May 2009, 14:22Nu är det ju precis bakom man ska ligga om det ska göra någon nytta. Kolla på ett lopp där dom krigar om placeringar och notera att det är inte direkt 5-10 meter mellan löparna...
Nu är det ju precis bakom man ska ligga om det ska göra någon nytta. Kolla på ett lopp där dom krigar om placeringar och notera att det är inte direkt 5-10 meter mellan löparna...
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 14:33Japp det fattar jag med men det är irriterande om de lägger sig precis bakom.
Gör man så för utnyttja vinden., då tycker jag man kan hjälpa och dra..
Japp det fattar jag med men det är irriterande om de lägger sig precis bakom.
Gör man så för utnyttja vinden., då tycker jag man kan hjälpa och dra..
Quote from Jonny Persson on 29 May 2009, 14:38Det tycker jag med förutsatt att dom orkar.
Det tycker jag med förutsatt att dom orkar.
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 20:20Har inte läst de andras inlägg, utan svarar på trådskaparens fråga.
Som jagande eller efterföljande löpare kan det vara oerhört inspirerande att försöka komma ikapp en framförvarande löpare. Allt beror såklart på hur lång tävlingen eller träningspasset ä
Har inte läst de andras inlägg, utan svarar på trådskaparens fråga.
Som jagande eller efterföljande löpare kan det vara oerhört inspirerande att försöka komma ikapp en framförvarande löpare. Allt beror såklart på hur lång tävlingen eller träningspasset ä
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 20:44Inga problem för min del om nån tar rygg, förutom när folk ligger så nära att de verkligen snuddar vid ens skor. Det har hänt ett par ggr och det är ju ganska irriterande. Om jag råkar sakta farten lite ska personen bakom hinna göra det också eller kliva
Inga problem för min del om nån tar rygg, förutom när folk ligger så nära att de verkligen snuddar vid ens skor. Det har hänt ett par ggr och det är ju ganska irriterande. Om jag råkar sakta farten lite ska personen bakom hinna göra det också eller kliva
Quote from Funbeat user on 31 May 2009, 15:35Bra fråga. Jag märker att på lopp springer jag fortare för jag hänger på någon, antingen tills jag går om eller personen drar ifrån. Tycker det är jobbigt med ngn precis framför fötterna som många skrivit - och bär det nerför i backarna i ett skidspår så!
Bra fråga. Jag märker att på lopp springer jag fortare för jag hänger på någon, antingen tills jag går om eller personen drar ifrån. Tycker det är jobbigt med ngn precis framför fötterna som många skrivit - och bär det nerför i backarna i ett skidspår så!