Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 12:22WTF! Skummade bara nu, och den biten missade jag. "Generellt är cyklevägnätet i Stockholm bra". My as! Hur i h-vete kan de komma fram till den slutsatsen?
WTF! Skummade bara nu, och den biten missade jag. "Generellt är cyklevägnätet i Stockholm bra". My as! Hur i h-vete kan de komma fram till den slutsatsen?
Quote from Rasmus Olsson on 27 September 2011, 12:24Politiker som ska fatta beslut, läser oftast bara sammanställningen. "Men vad bra, då behöver vi inte satsa en krona".
Politiker som ska fatta beslut, läser oftast bara sammanställningen. "Men vad bra, då behöver vi inte satsa en krona".
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 12:25Jo, det var väl ungefär min tanke också när jag läste det, Bruse.
Jo, det var väl ungefär min tanke också när jag läste det, Bruse.
Quote from Lisa Bringhed on 27 September 2011, 14:40Dags att vi alla mail:ar staden med länken och frågar kring åtgärdsplan, ok?
Dags att vi alla mail:ar staden med länken och frågar kring åtgärdsplan, ok?
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 14:54Ja slutledningsförmågan hos den som dragit den slutsatsen utifrån övriga rapporten kan ju diskuteras. Ska man läsa något i den där rapporten är kapitlet "Problemkategorier" mer lämpligt, det är inte särskilt långt och det innehåller massa illustrerande bi
Ja slutledningsförmågan hos den som dragit den slutsatsen utifrån övriga rapporten kan ju diskuteras. Ska man läsa något i den där rapporten är kapitlet "Problemkategorier" mer lämpligt, det är inte särskilt långt och det innehåller massa illustrerande bi
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 18:44Eller så tar någon och kontaktar Miljöpartiet, så kan de lägga en motion om detta.
Dvs varför har man inte gjort åt de identifierade brister för cykeltrafiken?
Eller så tar någon och kontaktar Miljöpartiet, så kan de lägga en motion om detta.
Dvs varför har man inte gjort åt de identifierade brister för cykeltrafiken?
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 19:01nm
nm
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 19:41Stockholms-problem....inget som övriga sverige bryr sej om 🙂
Stockholms-problem....inget som övriga sverige bryr sej om 🙂
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 09:59Typsikt missar gåvorna den 29/9. Är i Italien och cyklar.
Bra skrivet Bruse: "Tack för att du cyklar, om två månader kommer vi att skita i underhållet av cykelbanor i ett halvår framöver."
Det finns många bra vägar på sommaren men så fort snön kommer
Typsikt missar gåvorna den 29/9. Är i Italien och cyklar.
Bra skrivet Bruse: "Tack för att du cyklar, om två månader kommer vi att skita i underhållet av cykelbanor i ett halvår framöver."
Det finns många bra vägar på sommaren men så fort snön kommer
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 10:50Skickade häromdagen detta mejl till trafikkontoret. Inget svar än dock.
------
Hej,
cyklade hela förra vintern och många sträckor var plogningen under all kritik under stora delar av vintern. Jag åker från Enskede till Radiohuset: fram till Skanstullsb
Skickade häromdagen detta mejl till trafikkontoret. Inget svar än dock.
------
Hej,
cyklade hela förra vintern och många sträckor var plogningen under all kritik under stora delar av vintern. Jag åker från Enskede till Radiohuset: fram till Skanstullsb