Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 16:34Jag brukar tänka på döden 😉
Jag brukar tänka på döden 😉
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 19:47Under tuffa pass kommer jag på mig själv med att nynna en melodi i huvudet i takt med stegen. Olika melodier varje gång; gamla dingar brukar dyka upp utan uppenbar anledning.
Under tuffa pass kommer jag på mig själv med att nynna en melodi i huvudet i takt med stegen. Olika melodier varje gång; gamla dingar brukar dyka upp utan uppenbar anledning.
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 20:29Jag studerar omgivningen väldigt mycket när jag springer, och täker på sånt jag ser. Eller som idag, när jag sprang hem efter en jobbig arbetsdag; stampade liksom ur mig allt det jobbiga. Det var en lärare som berättade det vid nått tillfälle; när han var
Jag studerar omgivningen väldigt mycket när jag springer, och täker på sånt jag ser. Eller som idag, när jag sprang hem efter en jobbig arbetsdag; stampade liksom ur mig allt det jobbiga. Det var en lärare som berättade det vid nått tillfälle; när han var
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 23:10"Tankar under löpning"...borde finnas en jättefet bok om det här. Alla tänker ju när dom kutar å alla tänker väl olika å på olika saker. En del gör nåt parallellet medans dom ränner iväg...Henrik sjunger och det kan jag själv göra från och till...lite fra
"Tankar under löpning"...borde finnas en jättefet bok om det här. Alla tänker ju när dom kutar å alla tänker väl olika å på olika saker. En del gör nåt parallellet medans dom ränner iväg...Henrik sjunger och det kan jag själv göra från och till...lite fra
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 06:36Det är väldigt ofta en hel del olika tankar, inte speciellt ofta som det är 100 % fokus på hållning och annat. Det är jobbet och familjen, kompisar. Saker man ska göra eller saker man gjort.
Springer man i skogen, på tekniska stigar så blir det mest foku