Quote from Guest on 4 May 2011, 22:12Löpning kan ibland vara fruktansvärt jobbigt! Jag har då "förmågan" att fokusera på det! Hur brukar ni göra för att få positiva tankar?
Löpning kan ibland vara fruktansvärt jobbigt! Jag har då "förmågan" att fokusera på det! Hur brukar ni göra för att få positiva tankar?
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 22:22Stanna och vila? 😉
Stanna och vila? 😉
Quote from Lotta Lindström on 4 May 2011, 22:23Jag brukar låtsas att jag springer upploppet på valfri tävling. Naturligtvis är det fullt med folk som hejar på just mig. Inte kan man väl vara trött då 🙂
Jag brukar låtsas att jag springer upploppet på valfri tävling. Naturligtvis är det fullt med folk som hejar på just mig. Inte kan man väl vara trött då 🙂
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 22:24Jag brukar fokusera på andningen och det ganska monotona ljudet av mina egna steg, det blir nästan meditativt ibland. Men om jag verkligen, verkligen bara känner av kroppen i varje steg så försöker jag tänka på något heeelt annat - som vad jag ska belöna
Jag brukar fokusera på andningen och det ganska monotona ljudet av mina egna steg, det blir nästan meditativt ibland. Men om jag verkligen, verkligen bara känner av kroppen i varje steg så försöker jag tänka på något heeelt annat - som vad jag ska belöna
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 22:31Tänk på sex
Tänk på sex
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 22:35Magnus, att stanna och vila är inte att tänka på:-)
Magnus, att stanna och vila är inte att tänka på:-)
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 22:47Det är lite olika, har det varit en jobbig dag med motgångar så brukar det ge snabbt steg. Om det är regnigt och kallt så brukar jag tänka på hur skönt det blir när jag kommer hem och värmer mig i badet 😉
I vintras tänkte jag lite på hur många av oss stå
Det är lite olika, har det varit en jobbig dag med motgångar så brukar det ge snabbt steg. Om det är regnigt och kallt så brukar jag tänka på hur skönt det blir när jag kommer hem och värmer mig i badet 😉
I vintras tänkte jag lite på hur många av oss stå
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 23:29Jag har lite intressant lagt märke till att olika mycket av min hjärna belastas beroende på hur hårt jag springer. Vid ett långsamt långpass tänker jag på allt möjligt, kommer på en massa idéer, löser problem och mediterar.
Vid tävlingsfart kan jag inte
Jag har lite intressant lagt märke till att olika mycket av min hjärna belastas beroende på hur hårt jag springer. Vid ett långsamt långpass tänker jag på allt möjligt, kommer på en massa idéer, löser problem och mediterar.
Vid tävlingsfart kan jag inte
Quote from Funbeat user on 5 May 2011, 00:53Titta rakt upp i himlen så att jag inte ser hur långsamt det går och fokusera på andningen. :D:D
Titta rakt upp i himlen så att jag inte ser hur långsamt det går och fokusera på andningen. :D:D
Quote from Funbeat user on 5 May 2011, 07:14Olika. Springer jag med någon annan och känner att det går för fort eller att jag är aptrött så lägger jag mig bakom och fäster blicken på framförvarandes hälar. Det blir sjukt meditativt och den jobbiga känslan brukar försvinna. Släpp inte hälarna med bl
Olika. Springer jag med någon annan och känner att det går för fort eller att jag är aptrött så lägger jag mig bakom och fäster blicken på framförvarandes hälar. Det blir sjukt meditativt och den jobbiga känslan brukar försvinna. Släpp inte hälarna med bl