Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 16:47Tänka bort underbara uppförsbackar, nej tack 😉
Tänka bort underbara uppförsbackar, nej tack 😉
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 18:58Det som driver mig när det går som allra tyngst är vetskapen om den förnedrande känsla man kommer att ha efteråt om man viker ner sig och inte gör sitt allra bästa.
Huvudet vill alltid ge upp före kroppen, så det är bara att bita ihop och köra.
Det som driver mig när det går som allra tyngst är vetskapen om den förnedrande känsla man kommer att ha efteråt om man viker ner sig och inte gör sitt allra bästa.
Huvudet vill alltid ge upp före kroppen, så det är bara att bita ihop och köra.
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 09:07När jag var bra på kortare distanser var det bara att tänka på att komma i mål så fort som möjligt.
Numera som deltagare på längre sträckor gäller det att hitta någon trevlig ( helst quinna ) att prata med. Är personen från regionen desto bättre. Deltag
När jag var bra på kortare distanser var det bara att tänka på att komma i mål så fort som möjligt.
Numera som deltagare på längre sträckor gäller det att hitta någon trevlig ( helst quinna ) att prata med. Är personen från regionen desto bättre. Deltag
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 19:52Håller med dig K-G att visst är det väl trevligare att kuta tillsammans med alla fantastiska å underbara tjejerna som nu finns i långlopps cirkusen. Men att ha någon att prata med som har ungefärligen samma intressen som en själv är ju oxo oerhört kilomet
Håller med dig K-G att visst är det väl trevligare att kuta tillsammans med alla fantastiska å underbara tjejerna som nu finns i långlopps cirkusen. Men att ha någon att prata med som har ungefärligen samma intressen som en själv är ju oxo oerhört kilomet
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 20:00Kjelle. (t+) (t+) (t+)
Du har så rätt för EN gångs skull.
Den sociala biten som vi fick lära oss som nybörjare var nog bra.Nu är ju superteknik + supermat + superdupervaddå helt avgörande.
Dagens ungdomar slipper att vara sociala. Sikken tur de har
Kjelle. (t+) (t+) (t+)
Du har så rätt för EN gångs skull.
Den sociala biten som vi fick lära oss som nybörjare var nog bra.
Nu är ju superteknik + supermat + superdupervaddå helt avgörande.
Dagens ungdomar slipper att vara sociala. Sikken tur de har
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 22:28Låter nästan som lite fusk. Ha trevligt när man tävlar och vara social så man glömmer bort hur långt det. 😉
Låter nästan som lite fusk. Ha trevligt när man tävlar och vara social så man glömmer bort hur långt det. 😉
Quote from Funbeat user on 24 May 2011, 22:42......ordet "tävlar" har många nyanser Krister.......Å det har väl social samvaro oxo typ. Fusk.....hahaha....!!? Social-dopning heter svaret å visst är väl den dopningen bäst av alla å helt underbar!?
......ordet "tävlar" har många nyanser Krister.......Å det har väl social samvaro oxo typ. Fusk.....hahaha....!!? Social-dopning heter svaret å visst är väl den dopningen bäst av alla å helt underbar!?