Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTerränglöpning
You need to log in to create posts and topics.

Av bilden att döma bör du väl också fila på frisimmet?

Jag tycker själv att det är skönt att ha heltäckande på armarna också, t ex en tunn underställströja. Ibland är snåren höga.
Även tunna fingervantar kan vara skönt att ha om det är lite klättring eller man vill sätta ner handen som balans i någon situatio

... Och sen byter man om lite snabbt till bikini innan man ska hoppa i plurret? 😉

LOL! Underbart lopp! Intressant att notera att ganska många lärde sig först till andra vattenhindret på andra varvet att det är onödigt att bada hela kroppen, asgarv!

😀
Handlar det om att springa eller forcera diken? Var höll de till förresten?
Ett lopp i samarbete mellan LOK och LASS?
tror allvarligt jag är för rädd att bli sjuk för såna övningar.

Det handlar väl om att ha så KUL som möjligt såklart! 😀 Fast att det är i början av oktober får även min självbevarelsedrift att reagera... 😉

Rekommenderar snorkel!

Har själv ingen erfarenhet av att springa genom vattendrag, men jag kan tänka mig att man vill ha kläder som inte blir så tunga när dom blir blöta. Likaså skorna är det väl najs om dom blir "torra" snabbt efter ett såntdär bad... En "vanlig" löpsko med my

Annelie N: Jag kanske uttryckte mig på ett sätt som kan misstolkas. Självklart menade jag inte att man först skall lära sig springa, och SEDAN lära sig springa i skogen. Jag menade att även om man redan kan springa (på asfalt, ex. vis), så återstår att lä

Riktiga terräng/orienteringsskor gör skogslöpning till ett "rent" nöje. Dom är gjorda för att bli blöta och det är bara att trava vidare.