Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

För att inte tala om att man säkert är mer benägen att hosta upp pengar för skorna om man känner av problem. Och omvänt, om man inte har känt av problem, varför ta de dyra skorna? Så de har en hel del faktorer att utesluta för att kunna dra några vettiga

Svlad: "I så fall hade vi nog haft lättare kroppar" sa Anders, och jag gjorde samma reflektion som David, många människor HAR lätta kroppar, fast människan har utvecklats olika beroende på omgivningar, omgivningar som består av klimat, terräng, tillgång t

"Att läsa Davids inlägg kräver ibland lite egen tankeverksamhet!"

Det krävs det på 4chan också.

"Vinst varje gång" innebär inte att det är en högvinst till alla.

Jag pratade en gång med en arkeolog som berättade om det gamla nätverket av budlöpare som fanns i gamla civilisationer som hos Sumererna och även när människan började använda den tidens hästar så var det ändå löparna som sprang med budkavle. De höll läng

Säg den överviktige som springer barfota på hårt underlag och inte får problem med knä eller höft. Därav dämpning. Och pronationsstöd ska dämpa överpronation inte ta bort det helt. Lite pronation är fullt normalt och behövs vid frånskjutet "toe off".

Rät

Återupplivar den här tråden. Kan inte hjälpa att jag undrar om vi inte är olika? En del är som påpekat rejält överviktiga och borde kanske inte springa alls, förrän h*n gått ner n kg, och sedan ha ett par bra skor. Vad nu detta innebär.
En del är på olik