Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTID?
You need to log in to create posts and topics.

Alltså, nu måste jag fråga: Kjell, är det inte en faslig massa startgrupper i det loppet? Ska du kloona dig? 😀

Haha Christer....nej inte för snabb men kanske för seg...synd där i Stockholm att jag inte såg dig på andra varvet....Då hade vi kunnat fixa en bättre tid tillsammans....sub 4.45 typ...;)
Oj då nu höll jag på att blåsa bort Hurtbullan från tangentbordet..

Glömde dig igen Fia-Lotta.....hehe. Jag kör sub2.00-gänget å inget annat....visst som du säger så finns det en massa andra tider men jag tror å vet att det är den här som många drömmer om ochvill förverkliga...?
Varför hänger du inte med som farthållare F

Kjell: Jag törs inte anmäla mig till ett endaste lopp ännu för foten. Den är mycket, mycket bättre - men inte helt bra ännu. Och jag vågar absolut inte ta på mig ansvaret för att lotsa andra i mål på en bestämd tid i det skick jag är just nu.

Men man vet

Jag förstår dig fullständigt Lotta. Men är det så att du om någon månad känner för ett mindre långpass tillsammans med ett antal underbara tjejer å killar så hör bara av dig. Dom säger att det bara är Knugen å Silvia som går före Farthållarna....tja då Si