Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTID?
You need to log in to create posts and topics.

När jag sprang Vällingby marathon förra året tog jag rygg på en gångare. Det gick i 5:30-tempo.... Senare under loppet fick jag problem och tappade honom. 😀

Äsch! Ni som inte springer, utan joggar, får väl gå med på jogg.se istället 🙂

För övrigt har jag en (fd) arbetskompis som höll på att vägra springa sin sträcka i Marathonstafetten när han skulle ta på sig nummerlappen och upptäckte att det stod JOGGING

Men MJ. Jag SPRINGER ju. Det är LÖPER som jag inte gör.. eh.. även om jag kan vara något av en bitch ibland? *hepp!* (H)

(himla roligt det där när man skriver en mening och mitt i den inser att här blev det lite roligare än vad det var tänkt... )

Jag är 61 o springer en lagom platt mil på 49:50 en 20/30-åring som springer långsammare springer för långsamt!

Men lyckligtvis har de ju 30+ år på sig att bli bättre. 🙂

Jo det går för långsamt när jag springer 😀 och jag har bara 10+ på mig att hinna ifatt 😉

Christer: Bäst jag skärper mig då!

Christer: Bäst jag skärper mig då!

Christer å Malin...varför inte hänga med oss ett gäng från FunBeat i Stockholm Halvmarathon. Kjelle ska springa farthållare för sub2H å det är honom vi ska slå...tror att vi är tre personer/löpare som hittills sagt att det inte ska bli några som hellst pr

Kjelle, du är för snabb för mig 🙂