Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 13:31När jag sprang Vällingby marathon förra året tog jag rygg på en gångare. Det gick i 5:30-tempo.... Senare under loppet fick jag problem och tappade honom. 😀
När jag sprang Vällingby marathon förra året tog jag rygg på en gångare. Det gick i 5:30-tempo.... Senare under loppet fick jag problem och tappade honom. 😀
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 13:57Äsch! Ni som inte springer, utan joggar, får väl gå med på jogg.se istället 🙂
För övrigt har jag en (fd) arbetskompis som höll på att vägra springa sin sträcka i Marathonstafetten när han skulle ta på sig nummerlappen och upptäckte att det stod JOGGING
Äsch! Ni som inte springer, utan joggar, får väl gå med på jogg.se istället 🙂
För övrigt har jag en (fd) arbetskompis som höll på att vägra springa sin sträcka i Marathonstafetten när han skulle ta på sig nummerlappen och upptäckte att det stod JOGGING
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 14:34Men MJ. Jag SPRINGER ju. Det är LÖPER som jag inte gör.. eh.. även om jag kan vara något av en bitch ibland? *hepp!* (H)
(himla roligt det där när man skriver en mening och mitt i den inser att här blev det lite roligare än vad det var tänkt... )
Men MJ. Jag SPRINGER ju. Det är LÖPER som jag inte gör.. eh.. även om jag kan vara något av en bitch ibland? *hepp!* (H)
(himla roligt det där när man skriver en mening och mitt i den inser att här blev det lite roligare än vad det var tänkt... )
Quote from Elias Engqvist on 10 August 2009, 15:25Jag är 61 o springer en lagom platt mil på 49:50 en 20/30-åring som springer långsammare springer för långsamt!
Jag är 61 o springer en lagom platt mil på 49:50 en 20/30-åring som springer långsammare springer för långsamt!
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 15:34Men lyckligtvis har de ju 30+ år på sig att bli bättre. 🙂
Men lyckligtvis har de ju 30+ år på sig att bli bättre. 🙂
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 17:16Jo det går för långsamt när jag springer 😀 och jag har bara 10+ på mig att hinna ifatt 😉
Jo det går för långsamt när jag springer 😀 och jag har bara 10+ på mig att hinna ifatt 😉
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 22:10Christer: Bäst jag skärper mig då!
Christer: Bäst jag skärper mig då!
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 22:10Christer: Bäst jag skärper mig då!
Christer: Bäst jag skärper mig då!
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 22:27Christer å Malin...varför inte hänga med oss ett gäng från FunBeat i Stockholm Halvmarathon. Kjelle ska springa farthållare för sub2H å det är honom vi ska slå...tror att vi är tre personer/löpare som hittills sagt att det inte ska bli några som hellst pr
Christer å Malin...varför inte hänga med oss ett gäng från FunBeat i Stockholm Halvmarathon. Kjelle ska springa farthållare för sub2H å det är honom vi ska slå...tror att vi är tre personer/löpare som hittills sagt att det inte ska bli några som hellst pr
Quote from Elias Engqvist on 11 August 2009, 09:23Kjelle, du är för snabb för mig 🙂
Kjelle, du är för snabb för mig 🙂