Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 08:18Jag tog mig fram igår i 7 min/km, hade blodsmak i munnen, men ingen rosa joggingdress.
Jag löpjoggade???
Jag tog mig fram igår i 7 min/km, hade blodsmak i munnen, men ingen rosa joggingdress.
Jag löpjoggade???
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 08:24Det känns som hårklyverier att hålla på och diskutera det här. 🙂 Jag löptränar för att det känns som att det åtminstone är min ambition även om jag jämfört med de flesta här nog är en snigeljoggare. Ibland känns det som att jag mest är glad över att jag
Det känns som hårklyverier att hålla på och diskutera det här. 🙂 Jag löptränar för att det känns som att det åtminstone är min ambition även om jag jämfört med de flesta här nog är en snigeljoggare. Ibland känns det som att jag mest är glad över att jag
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 10:37Jajamen Johan!
Jag är även blyg, pryd och försynt.
(men säg det inte till någon jag känner.. de skrattar så hemskt då?)
Jajamen Johan!
Jag är även blyg, pryd och försynt.
(men säg det inte till någon jag känner.. de skrattar så hemskt då?)
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 11:40Herregud, vad har jag startat;)
Jag springer på så gott jag kan. Så länge är 60:29 eb grym tid och nu kan det bara bli bättre!
Herregud, vad har jag startat;)
Jag springer på så gott jag kan. Så länge är 60:29 eb grym tid och nu kan det bara bli bättre!
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 12:37Roade mig med att kolla vad världsrekorden i gång blir i min/km:
de låg under 4:30/km både för herrar och damer, världsrekordet på väg 50 km för herrar blev 4:17, på väg 20 km blev det 4:17 för damer.
På sträckor som 5 km så låg herrar (inne) på 3:37/km,
Roade mig med att kolla vad världsrekorden i gång blir i min/km:
de låg under 4:30/km både för herrar och damer, världsrekordet på väg 50 km för herrar blev 4:17, på väg 20 km blev det 4:17 för damer.
På sträckor som 5 km så låg herrar (inne) på 3:37/km,
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 12:39då kan vi konstatera att det inte är gång jag håller på med iaf! 😀
då kan vi konstatera att det inte är gång jag håller på med iaf! 😀
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 12:47För en knapp månad sedan sprang jag lite intervaller på Prästholmens IP i Mora. På "löpar"-banan tränade också några gångartjejer. De snabbaste körde intervaller, tusingar. Nyfiken är man ju så jag frågade vad de hade för fart och den snabbaste körde tusi
För en knapp månad sedan sprang jag lite intervaller på Prästholmens IP i Mora. På "löpar"-banan tränade också några gångartjejer. De snabbaste körde intervaller, tusingar. Nyfiken är man ju så jag frågade vad de hade för fart och den snabbaste körde tusi
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 12:53Malin:
Att bara ta sig runt en mil kring timman är bra. Du kommer dessutom kapa den tiden med mer träning 🙂Lingling:
Fast när man ser tävlingar i gång så får jag intrycket att det handlar om konsten att springa utan att bli diskad?
Malin:
Att bara ta sig runt en mil kring timman är bra. Du kommer dessutom kapa den tiden med mer träning 🙂
Lingling:
Fast när man ser tävlingar i gång så får jag intrycket att det handlar om konsten att springa utan att bli diskad?
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 12:56Det finns ett skäl till att gång är en sport på nedåtgående ... Det där med diskningar verkar slå rent slumpmässigt. Men de som inte blir diskade "går" ju per definition 😉
Det finns ett skäl till att gång är en sport på nedåtgående ... Det där med diskningar verkar slå rent slumpmässigt. Men de som inte blir diskade "går" ju per definition 😉
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 13:03Jo jag tittade på den snabba gångartjejen och avgöra om hon gick eller sprang var inte lätt.
Jo jag tittade på den snabba gångartjejen och avgöra om hon gick eller sprang var inte lätt.