Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTID?
You need to log in to create posts and topics.

Definitionen av jogging är mycket enkel och har utretts här på Funbeat för ett tag sen i denna tråden:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=104766
"Rosa mysdress på = jogging, i övrigt är det löpning" 😉

Då är det lugnt ... jag äger ingen rosa mysdress! 😉

Det är ju faktiskt den enda vettiga och logiska förklaringen!

KOm på en faktor till när vi diskuterar tid, var springer man? det är skillnad på at springa på säg löpband, rundbana, stadsterräng, värlskött terrängspår eller obanade skogsstigar - eller som en orienterare, tvärs igenom ...
Vad motsvarar 5 min/km på ba

Rosa mysdress ses väl bara på campingplatser 🙂

Linglings liknelse med skritt och trav etc hos hästar är jättebra. Det finns ju en definition på gång (en fot i marken hela tiden eller vad det nu är) Om någon liknande distinktion kan göras med jogg vs sp

Johan: Jag var ute och JOGGADE i dryga 7-tempo igår i värmen.. fick då klart och tydligt blodsmak i munnen. Betyder det att jag LÖPTE sträckan då? 😉

Jessie: Beror ju på vilken klädsel du använde;)
För du har väl läst tråden jag länkade till...

Starlady: Helt klart var detta löpning! (H)

I och för sig, innan vi slår fast detta -- hur tänker Du när Du ser silverkors, var solen uppe, syns Du i speglar? 🙂

Jag tror jag syns i speglar? (Ser vampyrer sig själva i speglar förresten?) Vitlök är gott i lagom mängder och jag är iaf konfirmerad en gång i forntiden så jag lär tåla kors? Klockan var tolv på dagen, så solen bidrog nog till blodsmaken, men var absolut

Jag löptränar i joggingtempo för jag tränar för att bli en löpare.
Jag har köpt löpardojor och löparkläder, för jag hittade varken joggingdojor eller joggingkläder.
Jag funderar på att gå med i en löparklubb, för jag hittar inte heller en joggingklubb. :