Quote from Funbeat user on 8 August 2009, 22:52Definitionen av jogging är mycket enkel och har utretts här på Funbeat för ett tag sen i denna tråden:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=104766
"Rosa mysdress på = jogging, i övrigt är det löpning" 😉
Definitionen av jogging är mycket enkel och har utretts här på Funbeat för ett tag sen i denna tråden:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=104766
"Rosa mysdress på = jogging, i övrigt är det löpning" 😉
Quote from Funbeat user on 8 August 2009, 22:53Då är det lugnt ... jag äger ingen rosa mysdress! 😉
Då är det lugnt ... jag äger ingen rosa mysdress! 😉
Quote from Funbeat user on 9 August 2009, 10:02Det är ju faktiskt den enda vettiga och logiska förklaringen!
Det är ju faktiskt den enda vettiga och logiska förklaringen!
Quote from Funbeat user on 9 August 2009, 11:16KOm på en faktor till när vi diskuterar tid, var springer man? det är skillnad på at springa på säg löpband, rundbana, stadsterräng, värlskött terrängspår eller obanade skogsstigar - eller som en orienterare, tvärs igenom ...
Vad motsvarar 5 min/km på ba
KOm på en faktor till när vi diskuterar tid, var springer man? det är skillnad på at springa på säg löpband, rundbana, stadsterräng, värlskött terrängspår eller obanade skogsstigar - eller som en orienterare, tvärs igenom ...
Vad motsvarar 5 min/km på ba
Quote from Funbeat user on 9 August 2009, 22:44Rosa mysdress ses väl bara på campingplatser 🙂
Linglings liknelse med skritt och trav etc hos hästar är jättebra. Det finns ju en definition på gång (en fot i marken hela tiden eller vad det nu är) Om någon liknande distinktion kan göras med jogg vs sp
Rosa mysdress ses väl bara på campingplatser 🙂
Linglings liknelse med skritt och trav etc hos hästar är jättebra. Det finns ju en definition på gång (en fot i marken hela tiden eller vad det nu är) Om någon liknande distinktion kan göras med jogg vs sp
Quote from Funbeat user on 9 August 2009, 22:47Johan: Jag var ute och JOGGADE i dryga 7-tempo igår i värmen.. fick då klart och tydligt blodsmak i munnen. Betyder det att jag LÖPTE sträckan då? 😉
Johan: Jag var ute och JOGGADE i dryga 7-tempo igår i värmen.. fick då klart och tydligt blodsmak i munnen. Betyder det att jag LÖPTE sträckan då? 😉
Quote from Funbeat user on 9 August 2009, 23:22Jessie: Beror ju på vilken klädsel du använde;)
För du har väl läst tråden jag länkade till...
Jessie: Beror ju på vilken klädsel du använde;)
För du har väl läst tråden jag länkade till...
Quote from Funbeat user on 9 August 2009, 23:24Starlady: Helt klart var detta löpning! (H)
I och för sig, innan vi slår fast detta -- hur tänker Du när Du ser silverkors, var solen uppe, syns Du i speglar? 🙂
Starlady: Helt klart var detta löpning! (H)
I och för sig, innan vi slår fast detta -- hur tänker Du när Du ser silverkors, var solen uppe, syns Du i speglar? 🙂
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 00:31Jag tror jag syns i speglar? (Ser vampyrer sig själva i speglar förresten?) Vitlök är gott i lagom mängder och jag är iaf konfirmerad en gång i forntiden så jag lär tåla kors? Klockan var tolv på dagen, så solen bidrog nog till blodsmaken, men var absolut
Jag tror jag syns i speglar? (Ser vampyrer sig själva i speglar förresten?) Vitlök är gott i lagom mängder och jag är iaf konfirmerad en gång i forntiden så jag lär tåla kors? Klockan var tolv på dagen, så solen bidrog nog till blodsmaken, men var absolut
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 07:30Jag löptränar i joggingtempo för jag tränar för att bli en löpare.
Jag har köpt löpardojor och löparkläder, för jag hittade varken joggingdojor eller joggingkläder.
Jag funderar på att gå med i en löparklubb, för jag hittar inte heller en joggingklubb. :
Jag löptränar i joggingtempo för jag tränar för att bli en löpare.
Jag har köpt löpardojor och löparkläder, för jag hittade varken joggingdojor eller joggingkläder.
Jag funderar på att gå med i en löparklubb, för jag hittar inte heller en joggingklubb. :