Quote from Guest on 2 May 2011, 22:27Springer idag 1 mil på 60 min. Har sprungit den sträckan 4 gånger och förbättrat tiden varje gång utan att ta i mer. Hur länge fortsätter det tror ni? Vad tror ni jag kan springa ett 1 milslopp på?
Springer idag 1 mil på 60 min. Har sprungit den sträckan 4 gånger och förbättrat tiden varje gång utan att ta i mer. Hur länge fortsätter det tror ni? Vad tror ni jag kan springa ett 1 milslopp på?
Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 22:37Svårt att komma med annat än gissningar utifrån den sparsmakade informationen du ger. Deesutom har du valt att inte visa din träning för andra.
Mina gissningar blir:
1) Du kommer att kunna fortsätta att förbättra dina tider på milen 7 gånger till.
2) Du
Svårt att komma med annat än gissningar utifrån den sparsmakade informationen du ger. Deesutom har du valt att inte visa din träning för andra.
Mina gissningar blir:
1) Du kommer att kunna fortsätta att förbättra dina tider på milen 7 gånger till.
2) Du
Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 23:15Jag springer inte så mycket snabbare på tävling än då jag springer "tempo" här hemma. Tycker "alla andra" verkar ha ytterligare en växel på tävling 😉
Jag vet inte om jag är dålig på att pressa mig eller vad förklaringen är.
Anmäl dig till ett lopp och
Jag springer inte så mycket snabbare på tävling än då jag springer "tempo" här hemma. Tycker "alla andra" verkar ha ytterligare en växel på tävling 😉
Jag vet inte om jag är dålig på att pressa mig eller vad förklaringen är.
Anmäl dig till ett lopp och
Quote from Funbeat user on 3 May 2011, 08:25Jag är likadan, presterar tom sämre på tävling. Nej, jag är inte dålig på att pressa mig - däremot får jag några slags pulspåslag med lapp på magen och det sabbar för mig. Min egenhändigt ihopsnickrade förklaring. 🙂
Jag är likadan, presterar tom sämre på tävling. Nej, jag är inte dålig på att pressa mig - däremot får jag några slags pulspåslag med lapp på magen och det sabbar för mig. Min egenhändigt ihopsnickrade förklaring. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 May 2011, 17:03Som Klippmark säger, omöjligt att gissa utan att få mer information.
Och för min egen del så springer jag aldrig 1mil på träning i maxfart. När jag var ung och gjorde det så var jag nog ca 1min sämre på träning. Idag skulle jag nog vara något mer, 1-2 mi
Som Klippmark säger, omöjligt att gissa utan att få mer information.
Och för min egen del så springer jag aldrig 1mil på träning i maxfart. När jag var ung och gjorde det så var jag nog ca 1min sämre på träning. Idag skulle jag nog vara något mer, 1-2 mi
Quote from Funbeat user on 3 May 2011, 18:00Jag har inte min träning registrerad här.
Vad vill ni veta? Är 30 år har sprungit 1 år 1-3 g/veckan. Springer 5 km på träning på ca 27:30.Något mer som ni behöver veta?
Jag har inte min träning registrerad här.
Vad vill ni veta? Är 30 år har sprungit 1 år 1-3 g/veckan. Springer 5 km på träning på ca 27:30.
Något mer som ni behöver veta?
Quote from Funbeat user on 3 May 2011, 18:53Hej Hanna,
Skulle vilja veta:
1) Vad dina 1-3 pass i veckan har innehållit för typ av träning hittills
2) Hur långt fram i tiden det tänkta loppet går
3) Hur ditt träningsupplägg kommer att se ut fram till det tänkta loppetOm det är så att det tänkta
Hej Hanna,
Skulle vilja veta:
1) Vad dina 1-3 pass i veckan har innehållit för typ av träning hittills
2) Hur långt fram i tiden det tänkta loppet går
3) Hur ditt träningsupplägg kommer att se ut fram till det tänkta loppet
Om det är så att det tänkta
Quote from Funbeat user on 3 May 2011, 19:23Min erfarenhet (sisådär 35 år) är att en nummerlapp på bröstet betyder minst 15 sekunder snabbare tid per km 😉
Min erfarenhet (sisådär 35 år) är att en nummerlapp på bröstet betyder minst 15 sekunder snabbare tid per km 😉
Quote from Funbeat user on 3 May 2011, 19:30Jag har hittills bara sprungit på i samma tempo och först nu ökat upp till ett pass i veckan på 10km de andra 2 ligger på 5-7km.
Loppet går om 2 veckor
Kommer köra på på samma sätt tänkte jag. Tänker att det inte är läge att börja träna intervaller och l
Jag har hittills bara sprungit på i samma tempo och först nu ökat upp till ett pass i veckan på 10km de andra 2 ligger på 5-7km.
Loppet går om 2 veckor
Kommer köra på på samma sätt tänkte jag. Tänker att det inte är läge att börja träna intervaller och l
Quote from Funbeat user on 3 May 2011, 20:39Under 55 minuter.
Under 55 minuter.