Quote from Funbeat user on 15 May 2011, 14:05Sprang idag på 59 min. Rundan är backig. Känns som att 5.20 fart absolut ska gå. 🙂
Sprang idag på 59 min. Rundan är backig. Känns som att 5.20 fart absolut ska gå. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 20:21Nu kommer ännu en fråga till er löparexperter. Bra att ha er att fråga när man är novis själv. 🙂
Tänkte köra antingen 4-5 km så fort jag kan imorgon eller intervaller 1000m x 5 (hur lång vila?) eller ett 5km tempopass där jag börjar i 5:40 fart för att
Nu kommer ännu en fråga till er löparexperter. Bra att ha er att fråga när man är novis själv. 🙂
Tänkte köra antingen 4-5 km så fort jag kan imorgon eller intervaller 1000m x 5 (hur lång vila?) eller ett 5km tempopass där jag börjar i 5:40 fart för att
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 22:29Jag hade inte kört så hårda pass fram till på lördag. Ta hellre ett eller ett par lätta pass så att du får känna löpglädje och så att kroppen känns lätt och pigg på lördag.
Ska du tvunget köra tusingar så vila 90s mellan varje, men det kommer slita mer ä
Jag hade inte kört så hårda pass fram till på lördag. Ta hellre ett eller ett par lätta pass så att du får känna löpglädje och så att kroppen känns lätt och pigg på lördag.
Ska du tvunget köra tusingar så vila 90s mellan varje, men det kommer slita mer ä