Quote from Daniel Jernebring on 30 August 2007, 10:05Snarare Pilates 🙂
Snarare Pilates 🙂
Quote from Lena Bjerlöw on 30 August 2007, 10:21Lance Armstrong kan också snacka med dig om du har tur 🙂 Gjorde iaf på min Ipod!
Lance Armstrong kan också snacka med dig om du har tur 🙂 Gjorde iaf på min Ipod!
Quote from Funbeat user on 30 August 2007, 11:07Aha, då har jag lärt mig ngt nytt - får se om jag kommer ihåg det också ...
Aha, då har jag lärt mig ngt nytt - får se om jag kommer ihåg det också ...
Quote from Daniel Jernebring on 30 August 2007, 11:20Åh, Lance har pratat en gång för mig! 🙂
Åh, Lance har pratat en gång för mig! 🙂
Quote from ellen olsson on 2 September 2007, 05:30Lingling:
http://en.wikipedia.org/wiki/Paula_Radcliffe
Lingling:
Quote from Daniel Jernebring on 2 September 2007, 08:41Hon har ju fått en lite bebis oxå! 🙂
Hon har ju fått en lite bebis oxå! 🙂
Quote from Funbeat user on 2 September 2007, 08:43LingLing? 🙂
LingLing? 🙂
Quote from Daniel Jernebring on 2 September 2007, 08:46Hehe... Paula. Såg ett klipp om det på Nikeplus.com
En mile är kul attt träna btw, lagom långt 🙂
Hehe... Paula. Såg ett klipp om det på Nikeplus.com
En mile är kul attt träna btw, lagom långt 🙂
Quote from Funbeat user on 2 September 2007, 11:22Det är roligare att träna bebis än springa.
Det är roligare att träna bebis än springa.
Quote from Funbeat user on 2 September 2007, 23:51Anders S: Det är ju en definitionsfråga, både för mig och den här Paula; Min Lilla är 2½ och drar numera stl 98 och säger meningar med fyra ord om det behövs ... inte riktigt bebis längre?
Hur gammal är då månne Paulas? Som jag antar att det gällde?
Anders S: Det är ju en definitionsfråga, både för mig och den här Paula; Min Lilla är 2½ och drar numera stl 98 och säger meningar med fyra ord om det behövs ... inte riktigt bebis längre?
Hur gammal är då månne Paulas? Som jag antar att det gällde?