Quote from Funbeat user on 3 September 2007, 07:49När jag utbytte korta hälsningsfraser med henne förra året så hade det inte kommit någon än och magen var heller inte så stor så jag skulle tippa att barnet är ett halvår kanske...så han/hon drar någ inte 98 än på ett tag 🙂
När jag utbytte korta hälsningsfraser med henne förra året så hade det inte kommit någon än och magen var heller inte så stor så jag skulle tippa att barnet är ett halvår kanske...så han/hon drar någ inte 98 än på ett tag 🙂
Quote from ellen olsson on 3 September 2007, 09:01Träffade du henne i samband med EM?
Träffade du henne i samband med EM?
Quote from Funbeat user on 3 September 2007, 09:30Yepp!
Yepp!
Quote from ellen olsson on 3 September 2007, 09:44Dottern heter förresten Isla - varför inte Islay? 😉 - och föddes 17/1 så det är nog ett tag kvar till 98...
Dottern heter förresten Isla - varför inte Islay? 😉 - och föddes 17/1 så det är nog ett tag kvar till 98...
Quote from Funbeat user on 3 September 2007, 10:27OK 7-8 månader ... stl 74 kanske? Fast med en brittisk löparmamma så blir det väl stl 68 fortfarande 😉
Kommit till joller och krypande, kanske ställt sig upp ...
Isla? ngn juste semesterort kanske?
OK 7-8 månader ... stl 74 kanske? Fast med en brittisk löparmamma så blir det väl stl 68 fortfarande 😉
Kommit till joller och krypande, kanske ställt sig upp ...
Isla? ngn juste semesterort kanske?
Quote from Lotta W on 3 September 2007, 10:42Krypande? Hon börjar nog springa direkt 😉
Krypande? Hon börjar nog springa direkt 😉
Quote from Funbeat user on 3 September 2007, 10:52O stackars hennes mamma isf! Tidiga gångare/löpare är liksom inte så passningsoptimala 😀
O stackars hennes mamma isf! Tidiga gångare/löpare är liksom inte så passningsoptimala 😀
Quote from Lotta W on 3 September 2007, 21:48Jag har varit ute och joggat med Paula Radcliffe. Synd bara att det var 20000 andra där också 🙁
Jag har varit ute och joggat med Paula Radcliffe. Synd bara att det var 20000 andra där också 🙁
Quote from Funbeat user on 3 September 2007, 23:55OK Paula Radcliff springer Tjejmilen med sin joggingvagn ... ännu en drömgrej ... fast barnet borde nog ha säkerhetsbälte då ... i trängseln ... Start i grupp 7 😉
OK Paula Radcliff springer Tjejmilen med sin joggingvagn ... ännu en drömgrej ... fast barnet borde nog ha säkerhetsbälte då ... i trängseln ... Start i grupp 7 😉
Quote from Lotta W on 4 September 2007, 07:56Fredrik, min plan är att springa London marathon 2009. Skall du med?
Fredrik, min plan är att springa London marathon 2009. Skall du med?