Quote from ellen olsson on 4 September 2007, 09:13> Fredrik, min plan är att springa London marathon 2009. Skall du med?
Knappast. Jag springer inte asfaltslopp med trängsel inne i städer om jag kan undvika det. 🙂
> Fredrik, min plan är att springa London marathon 2009. Skall du med?
Knappast. Jag springer inte asfaltslopp med trängsel inne i städer om jag kan undvika det. 🙂
Quote from Urban Nilsson on 4 September 2007, 09:29Christer: Om Sthlm maran löper av som planerat är jag med på London 2009. När på året går den?
Christer: Om Sthlm maran löper av som planerat är jag med på London 2009. När på året går den?
Quote from Lotta W on 4 September 2007, 09:42Daniel, den är i början av april.
Daniel, den är i början av april.
Quote from Funbeat user on 4 September 2007, 10:202009 hur omfattande är eg era almanackor?
Jag har inte ens bestämt om jag skall spinga idag (H)
2009 hur omfattande är eg era almanackor?
Jag har inte ens bestämt om jag skall spinga idag (H)
Quote from Funbeat user on 4 September 2007, 10:31Jag har bestämt att jag INTE springer idag --- förkylning eller ngt på g ... 🙁
Jag har bestämt att jag INTE springer idag --- förkylning eller ngt på g ... 🙁
Quote from Lotta W on 4 September 2007, 10:32Anders, jag har en grovplan som innehåller tre marathon som jag inte är anmäld till än: ett om året 🙂
Anders, jag har en grovplan som innehåller tre marathon som jag inte är anmäld till än: ett om året 🙂
Quote from Emma Sjöberg on 13 September 2007, 08:28Fredrik går på finliret.. vinmarathon med roligt folk, underhållning, dans o fest.. jaadu.. kanske en annan skulle springa en sån mara.. Tål att tänkas på!! Absolut!
Fredrik går på finliret.. vinmarathon med roligt folk, underhållning, dans o fest.. jaadu.. kanske en annan skulle springa en sån mara.. Tål att tänkas på!! Absolut!