Quote from j sollerman on 14 January 2010, 17:14vad väger dom?
vad väger dom?
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 17:57Ingen uppgift.
Ingen uppgift.
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 21:00Luftmotstånd? är det ingen som har tänkt på temperaturen. Den påverka mycket. Fråga Mats Villander o Björn Borg!!..
Luftmotstånd? är det ingen som har tänkt på temperaturen. Den påverka mycket. Fråga Mats Villander o Björn Borg!!..
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 21:02Är väl lika oavsett hjul?
Är väl lika oavsett hjul?
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 21:06Hej Andrew! Jag menar om man testar hjul så måste man ha koll på temperaturen. Kl 08.00 på mornen 11 grader, Kl 16.00 22 grader. Detta påverkar helheten oootrooligt!
Hej Andrew! Jag menar om man testar hjul så måste man ha koll på temperaturen. Kl 08.00 på mornen 11 grader, Kl 16.00 22 grader. Detta påverkar helheten oootrooligt!
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 21:10Men alla hjul bör väl rimligen påverkas lika inom en väldigt liten marginal? Tester som görs av hjul utförs i t ex vindtunnel där är jag säker på att man kolla miljön, men privat kan man inte jämföra en runda på förmiddagen och en på eftermiddagen efterso
Men alla hjul bör väl rimligen påverkas lika inom en väldigt liten marginal? Tester som görs av hjul utförs i t ex vindtunnel där är jag säker på att man kolla miljön, men privat kan man inte jämföra en runda på förmiddagen och en på eftermiddagen efterso
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 21:21Nu menar jag inte tester utförda i vindtunnel utan egna tester där lufttemperaturen spelar en stor roll. Nog om detta. ha dé
Nu menar jag inte tester utförda i vindtunnel utan egna tester där lufttemperaturen spelar en stor roll. Nog om detta. ha dé
Quote from Berit Bengtson on 16 January 2010, 10:04Joakim Quensel skrev:
> Kolla att dom har ovala eller platta ekrar.
> En del billigare högprofilhjul kör med runda ekrar
> och då missar man ju hela vitsen med högprofil tycker jag!Det verkar inte som om luften håller med dig, läs tex
http://biketechr
Joakim Quensel skrev:
> Kolla att dom har ovala eller platta ekrar.
> En del billigare högprofilhjul kör med runda ekrar
> och då missar man ju hela vitsen med högprofil tycker jag!
Det verkar inte som om luften håller med dig, läs tex
http://biketechr