Quote from Guest on 27 January 2009, 20:17är så att jag tänkte börja jogga för att sedan kunna löp träna ordentligt
men eftersom jag nu är väldigt otränad skall jag börja lite försiktigt med att gå ett vist antal minuter och jogga ett vist antal minuter.
jag har upptäkt att jag tycker det är väld
är så att jag tänkte börja jogga för att sedan kunna löp träna ordentligt
men eftersom jag nu är väldigt otränad skall jag börja lite försiktigt med att gå ett vist antal minuter och jogga ett vist antal minuter.
jag har upptäkt att jag tycker det är väld
Quote from Karro Larsson on 27 January 2009, 20:27Min mobiltelefon (och säkerligen de flesta mobiltelefoner) har en funktion som du efterfrågar. På timer ställer du in minuter o.s.v. och sen piper det när tiden gått ut. Annars kan man använda en vanlig äggklocka. Men kanske lite osmidigt att ta med ut. J
Min mobiltelefon (och säkerligen de flesta mobiltelefoner) har en funktion som du efterfrågar. På timer ställer du in minuter o.s.v. och sen piper det när tiden gått ut. Annars kan man använda en vanlig äggklocka. Men kanske lite osmidigt att ta med ut. J
Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 20:28"Jag använder mobiltelefonens timerfunktion för att tima när jag ska ner i tvättstugan."
Det gör jag också. Kommer aldrig ihåg det annars.
"Jag använder mobiltelefonens timerfunktion för att tima när jag ska ner i tvättstugan."
Det gör jag också. Kommer aldrig ihåg det annars.
Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 21:39om du ska köpa en pulsklocka / träningsklocka så finns de i alla möjliga varianter o prisklasser... typ Claes Ohlsson till en avancerad med GPS funktion för x tusen SEK. Men som tidigare talar sagt så funkar oftast en normal mobil lika bra... :)...
Om du
om du ska köpa en pulsklocka / träningsklocka så finns de i alla möjliga varianter o prisklasser... typ Claes Ohlsson till en avancerad med GPS funktion för x tusen SEK. Men som tidigare talar sagt så funkar oftast en normal mobil lika bra... :)...
Om du
Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 21:43Fungerar inte funbeat?
http://www.funbeat.se/programs/index.aspx
Fungerar inte funbeat?
http://www.funbeat.se/programs/index.aspx
Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 21:46Annars kan man väl alltid hitta något billigt 100-kronorstidtagarur på typ Clas Olsson, Teknikmagasinet eller liknande....
Annars kan man väl alltid hitta något billigt 100-kronorstidtagarur på typ Clas Olsson, Teknikmagasinet eller liknande....
Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 21:50Edit: Äsch! Jag läste slarvigt!
Edit: Äsch! Jag läste slarvigt!
Quote from Camilla Höög on 27 January 2009, 21:51Jag tror att de flesta kollar på klockan en hel del när de kör intervaller även om de har tjusiga intervallfunktioner, så gör i alla fall jag. Jag vill veta hur långt det är kvar tills intervallen tar slut eller börjar.
Klockor med intervallfunktion drar
Jag tror att de flesta kollar på klockan en hel del när de kör intervaller även om de har tjusiga intervallfunktioner, så gör i alla fall jag. Jag vill veta hur långt det är kvar tills intervallen tar slut eller börjar.
Klockor med intervallfunktion drar
Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 21:54Polars är inga problem att programmera.
Polars är inga problem att programmera.
Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 21:55Är de billiga?
Är de billiga?