Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 21:56Ja!
Ja!
Quote from Camilla Höög on 27 January 2009, 21:57Jo, men då kostar de en hel del. RS200 har intervallfunktion, men en prislapp på över 1300 kr.
Jo, men då kostar de en hel del. RS200 har intervallfunktion, men en prislapp på över 1300 kr.
Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 22:00David är nog väldigt rik.
David är nog väldigt rik.
Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 22:00Jag har CS600 med W.I.N.D. och den är billigare än SRM.
Jag har CS600 med W.I.N.D. och den är billigare än SRM.
Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 22:01Fikonska det där. Svenska kanske?
Fikonska det där. Svenska kanske?
Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 22:08Har man precis börjat kuta behöver man ingen superklocka, det räcker med en enkel tidtagare med nedräkningstimer. Ja, egentligen är det inte så noga överhuvudtaget med sekunderna om man tänker efter. När man precis hunnit hämta andan kan man börja springa
Har man precis börjat kuta behöver man ingen superklocka, det räcker med en enkel tidtagare med nedräkningstimer. Ja, egentligen är det inte så noga överhuvudtaget med sekunderna om man tänker efter. När man precis hunnit hämta andan kan man börja springa
Quote from Fredric Lagerström on 27 January 2009, 22:13Jag skulle behöva ett bra tidtagarur. En med tydliga siffror som syns i mörker och som syns i solsken. En som klarar kyla och regn. Helst ska den vara billig. Jag behöver inga spec funktioner alls. Har kollat på stoppuren på Clas Ohlson men tycker de verk
Jag skulle behöva ett bra tidtagarur. En med tydliga siffror som syns i mörker och som syns i solsken. En som klarar kyla och regn. Helst ska den vara billig. Jag behöver inga spec funktioner alls. Har kollat på stoppuren på Clas Ohlson men tycker de verk
Quote from Elias Engqvist on 27 January 2009, 22:35Annars kan man räkna ut eller mäta en gång hur långt/hur många steg, eller nåt, en viss tids springande resp gående motsvarar...
Annars kan man räkna ut eller mäta en gång hur långt/hur många steg, eller nåt, en viss tids springande resp gående motsvarar...
Quote from Lotta Lindström on 27 January 2009, 22:38Man kan räkna lyktstolpar. Bara att mäta en gång hur lång tid det tar att gå/springa mellan två så ränkar man sen bara. Själv springer jag i en hastighet av 15 sekunder/lyktstolpsmellanrum => 4 stolpar/minut.
Man kan räkna lyktstolpar. Bara att mäta en gång hur lång tid det tar att gå/springa mellan två så ränkar man sen bara. Själv springer jag i en hastighet av 15 sekunder/lyktstolpsmellanrum => 4 stolpar/minut.
Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 22:49Jag började också med att springa och gå och titta på klockan hela tiden. Lite jobbigt i längden. Sen räknade jag ut att jag tar ungefär 3 steg per sekund (när jag springer alltså), så jag kan räkna vart tredje steg. Om jag tappar räkningen är det bara a
Jag började också med att springa och gå och titta på klockan hela tiden. Lite jobbigt i längden. Sen räknade jag ut att jag tar ungefär 3 steg per sekund (när jag springer alltså), så jag kan räkna vart tredje steg. Om jag tappar räkningen är det bara a