Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 10:44Jag löptränar ofta till musik och har anpassat låtlistan efter mina intervaller 🙂
Och med rätt bpm för hastigheten.
Byte av låt, byte av hastighet. Det underlättade dock att jag har en bror som är studiomusiker och hade alla sökfunktioner i låtarkivet
Jag löptränar ofta till musik och har anpassat låtlistan efter mina intervaller 🙂
Och med rätt bpm för hastigheten.
Byte av låt, byte av hastighet. Det underlättade dock att jag har en bror som är studiomusiker och hade alla sökfunktioner i låtarkivet
Quote from Håkan Öhling on 28 January 2009, 22:36Det är väldigt ovanligt med "dubbla intervaller", dvs en för springa och en för vila. Jag letade efter en till sambon i julklapp och blev lurad av affären 🙁 Hon behåll den trots det...
Det är väldigt ovanligt med "dubbla intervaller", dvs en för springa och en för vila. Jag letade efter en till sambon i julklapp och blev lurad av affären 🙁 Hon behåll den trots det...
Quote from Funbeat user on 31 January 2009, 11:56Jag har nyligen börjat löpträna igen och kör ett program från iform med ett visst antal minuter gång och löpning. Jag tycker också att det är lite meckit med kollen av minuterna... Men jag brukar göra så att jag skriver upp antalet minuter jag ska gå/löpa
Jag har nyligen börjat löpträna igen och kör ett program från iform med ett visst antal minuter gång och löpning. Jag tycker också att det är lite meckit med kollen av minuterna... Men jag brukar göra så att jag skriver upp antalet minuter jag ska gå/löpa
Quote from Funbeat user on 1 February 2009, 15:53Suuntos klockar är aningen billigare än Polar och har dubbla intervaller. Dock piper den lite för mesigt för att jag ska höra det när pulsen dunkar i öronen.
Suuntos klockar är aningen billigare än Polar och har dubbla intervaller. Dock piper den lite för mesigt för att jag ska höra det när pulsen dunkar i öronen.
Quote from Jan Lundquist on 1 February 2009, 16:48Min Garmin 405 kan "allt". Jag kan skapa ett träningsprogram i datorn som jag tankar över till klockan. Där kan jag ha precis vilket intervall som helst på intervallerna 🙂
Min Garmin 405 kan "allt". Jag kan skapa ett träningsprogram i datorn som jag tankar över till klockan. Där kan jag ha precis vilket intervall som helst på intervallerna 🙂
Quote from Funbeat user on 2 February 2009, 00:37Det klarar 305:an också till ett lägre pris.
Det klarar 305:an också till ett lägre pris.
Quote from Funbeat user on 2 February 2009, 07:42Din 405:a har också en boett som något mobboffer till produktutvecklare tyckte kunde vara bra för löpare. Han glömde dock att regn och hanskar är vanligt förekommande.. Svårt inne på en 305:a just nu eller så väntar jag på nästa generation, för jag har sv
Din 405:a har också en boett som något mobboffer till produktutvecklare tyckte kunde vara bra för löpare. Han glömde dock att regn och hanskar är vanligt förekommande.. Svårt inne på en 305:a just nu eller så väntar jag på nästa generation, för jag har sv
Quote from Funbeat user on 2 February 2009, 10:06Boetten är helt klart 405:ans svaga punkt just nu.
Jag är oftast överens med den men vissa gånger är den helt och hållet omöjlig att göra med.
Regn var ett problem första gångerna men konstigt nog blev det bättre när jag satte känsligheten till Hög. Inte
Boetten är helt klart 405:ans svaga punkt just nu.
Jag är oftast överens med den men vissa gånger är den helt och hållet omöjlig att göra med.
Regn var ett problem första gångerna men konstigt nog blev det bättre när jag satte känsligheten till Hög. Inte
Quote from Funbeat user on 2 February 2009, 10:39Kanske nya FR60 (utveckling av FR50) är en föraning om hur nya "505":an kan komma att se ut? Med betoning på kanske (antenn ska ju till).
https://buy.garmin.com/shop/shop.do?cID=142&pID=27483
(Jag hoppas dock verkligen på att man kan ska kunna se fler än
Kanske nya FR60 (utveckling av FR50) är en föraning om hur nya "505":an kan komma att se ut? Med betoning på kanske (antenn ska ju till).
https://buy.garmin.com/shop/shop.do?cID=142&pID=27483
(Jag hoppas dock verkligen på att man kan ska kunna se fler än
Quote from Elias Engqvist on 2 February 2009, 12:09Peter: Skulle man kunna säga att Boetten är botten?
Peter: Skulle man kunna säga att Boetten är botten?