Quote from Funbeat user on 2 February 2009, 12:36Ja, den gör sitt jobb, men bara motvilligt 🙂
Ja, den gör sitt jobb, men bara motvilligt 🙂
Quote from Funbeat user on 2 February 2009, 12:59"Runners worldklockan har bra funktioner och kostar inte så mycket. "
Den har jag precis fått. Jag har lyckats ställa in tid och datum men sedan tog det stopp... Kan någon förklara skillnaden mellan Steg/Takt-funktionen och Pedometer? jag är ute efter nå
"Runners worldklockan har bra funktioner och kostar inte så mycket. "
Den har jag precis fått. Jag har lyckats ställa in tid och datum men sedan tog det stopp... Kan någon förklara skillnaden mellan Steg/Takt-funktionen och Pedometer? jag är ute efter nå
Quote from Jan Lundquist on 2 February 2009, 13:39Jag har ingen aning om vad andra pulsklockor än min egen kan. Därför refererar jag inte till andra.
Jag håller med om boettens konstruktion; värdelös. Undrar vem som kommit på det..
Mitt största problem just nu med min pulsklocka är att jag hittar inte
Jag har ingen aning om vad andra pulsklockor än min egen kan. Därför refererar jag inte till andra.
Jag håller med om boettens konstruktion; värdelös. Undrar vem som kommit på det..
Mitt största problem just nu med min pulsklocka är att jag hittar inte
Quote from Funbeat user on 2 February 2009, 13:46Min sambo har en Timex Ironman Triathlon, som har efterfrågade intervallfunktioner, vet inte hur mycket hon kör dem, men hon är nöjd med klockan. Nu finns det en uppsjö olika med det namnet, och jag lyckas inte googla fram just hennes (utgången modell?),
Min sambo har en Timex Ironman Triathlon, som har efterfrågade intervallfunktioner, vet inte hur mycket hon kör dem, men hon är nöjd med klockan. Nu finns det en uppsjö olika med det namnet, och jag lyckas inte googla fram just hennes (utgången modell?),