Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTips önskas inför ultrapremiär
You need to log in to create posts and topics.

Sven: K-G:s råd om att lägga dig sist i klungan som drar iväg på första varvet är ett bra tips. Det är aldrig den som ligger sist efter första varvet som kommer sist i resultatlistan. Själv har jag som regel till mig själv att jag MÅSTE gå hela första var

Förlåt mig Fredrika...! Jag skulle säga Sveriges största 24H genom tiderna....å så sätter jag väl ett frågetecken efter det???????? Haussa loppet tycker jag också inte att jag gör direkt...har bara kutat två gånger å stigit av vid 42 195 m men det är ju m

Kjell.
Lär dig att det finns skillnader.

Bara därför tänker jag improvisera på lördag.

1. Det lär komma minst 10 barn under 10 år. För dessa kommer att anordnas en " tävling ". Hur den blir? Det får föräldrarna bestämma. Lär väl inte undgå att lämna tip

Återigen tack för alla tips. Skall bli spännande att se hur det blir på lördag. Lugnt tempo i början.... nån gång skall väl det lyckas.(V)

Ja visst finns det skillnader K-G...å det en otroligt massa sådana..!
Skitakul det där med barnen ...men mer vågar jag inte haussa ditt lopp...!hehehe
Tänkte efter lite på det här med ultra etc....å när jag började kuta så var det väl 24H som gällde som u

Akta dig för mig Sven.

Det var väl att ta i, men jag lär ha bra koll på när någon överdriver vad gäller fart.

Har ju viss erfarenhet.

Skall bli kul att se dig och brorsan, som jag hoppas kommer att vara till hjälp till hösten vad gäller " Spring För Ba

Kjell.

Jesper Kenn Olsen startade 1:e juli ( förra året ) i Nordkapp. Han är nu i södra Kenya. Från Johannesburg flyger ( fusk ) han till Ushihia ( förlåt stavningen ) på Sydamerikas södra spets och därifrån tar han sig upp till en punkt i norra Kanada.

Men K-G...menar du nu inte 5H...när du säger 5K...??????? I så fall är ju ultra ALL löpning...å det är ju inget som jag personligen har något emot.
Eftersom jag har en ond fot så haussar jag inga lopp som jag inte kan vara med i typ.... så kändes det inte

Är skitkass på 08-språket.

Här nere på framsidan skulle vi säga:
" Du ä la änna go du Kjelle. "

Tack för allt haussande.