Quote from Guest on 26 April 2010, 21:43Hejsan,
Jag behöver tips!
Jag vill gärna springa 3 ggr per vecka, men har svårt att pussla hopa det. Hur gör ni andra?
Jag behöver vänta 3 h efter maten annars mår jag inge vidare. Dock så brukar vi äta runt 6. Efter 8 kan jag springa för då har lillan so
Hejsan,
Jag behöver tips!
Jag vill gärna springa 3 ggr per vecka, men har svårt att pussla hopa det. Hur gör ni andra?
Jag behöver vänta 3 h efter maten annars mår jag inge vidare. Dock så brukar vi äta runt 6. Efter 8 kan jag springa för då har lillan so
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 21:533 timmar känns långt. Borde vara olika för olika mat?
Testa och ät bara en ½portion.
Men detta är bara gissningar.
3 timmar känns långt. Borde vara olika för olika mat?
Testa och ät bara en ½portion.
Men detta är bara gissningar.
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 22:01Håller med, jag åt pasta idag och det var för tungt, blev jätteillamående, inge kul. Fr testa en halv portion nästa gång
Håller med, jag åt pasta idag och det var för tungt, blev jätteillamående, inge kul. Fr testa en halv portion nästa gång
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 22:21Nu har jag inga problem med att springa på tom mage. Jag hade det i början men efter ett tag började jag gilla det, speciellt morgonturerna när hela kroppen är på sparlåga. Man kommer verkligen igång efter det. Sen rejäl frukost.
Jag försöker hitta pass
Nu har jag inga problem med att springa på tom mage. Jag hade det i början men efter ett tag började jag gilla det, speciellt morgonturerna när hela kroppen är på sparlåga. Man kommer verkligen igång efter det. Sen rejäl frukost.
Jag försöker hitta pass
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 22:21Om du springer efter middagen på vardagar, testa att bara sakta ner och spara högintensitetspassen till helgerna när du (antar jag) är mer fri att planera.
En annan sak som kanske låter helt korkad kan vara att testa att andas genom näsan medan du springe
Om du springer efter middagen på vardagar, testa att bara sakta ner och spara högintensitetspassen till helgerna när du (antar jag) är mer fri att planera.
En annan sak som kanske låter helt korkad kan vara att testa att andas genom näsan medan du springe
Quote from Elias Engqvist on 26 April 2010, 22:50Om man har rätt sorts jobb kan man springa innan man käkar lunch. Eller springa till jobbet (eller del därav) och sen käka frukost på jobbet...
Till exempel.
Om man har rätt sorts jobb kan man springa innan man käkar lunch. Eller springa till jobbet (eller del därav) och sen käka frukost på jobbet...
Till exempel.
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 23:06Jag kan uppleva lite som du Liza, när tusan ska man hinna????
Jag försöker sluta en halv - till en timma tidigare en gång i veckan för att sticka ut innan middagen, den dagen blir de något snabbt till middag då de inte finns så mycket "matlagninstid". De
Jag kan uppleva lite som du Liza, när tusan ska man hinna????
Jag försöker sluta en halv - till en timma tidigare en gång i veckan för att sticka ut innan middagen, den dagen blir de något snabbt till middag då de inte finns så mycket "matlagninstid". De
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 08:02Jag äter lite mindre till middag, sen kan jag löpa inom 1 timme. Tar sen mer rejält kvällsmål efter passet.
Jag äter lite mindre till middag, sen kan jag löpa inom 1 timme. Tar sen mer rejält kvällsmål efter passet.
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 08:23Jag har precis samma problem, behöver 3 timmar efter maten. Annars blir det avbrutna träningspass och gång hem.
Ibland har det lett till att jag fått slänga i mig en macka och banan och sedan tittat på medan familjen äter. Det är inte så kul, men är man t
Jag har precis samma problem, behöver 3 timmar efter maten. Annars blir det avbrutna träningspass och gång hem.
Ibland har det lett till att jag fått slänga i mig en macka och banan och sedan tittat på medan familjen äter. Det är inte så kul, men är man t
Quote from Catharina Brattlin on 27 April 2010, 08:33Liza, introducera en ny middagsordning hemma. Halv sex! 🙂
Här äts middag vid den tiden, för sen ska kidsen iväg på sina aktiviteter. Jag ger mig iväg till gymmet eller ut på vägarna vid åttatiden. På sommaren, när det är ljust länge, ännu senare.
Jag
Liza, introducera en ny middagsordning hemma. Halv sex! 🙂
Här äts middag vid den tiden, för sen ska kidsen iväg på sina aktiviteter. Jag ger mig iväg till gymmet eller ut på vägarna vid åttatiden. På sommaren, när det är ljust länge, ännu senare.
Jag