Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 14:48edit ngt blev fel
edit ngt blev fel
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 14:48Jag kör ungefär såhär,
måndag - cykel till jobbet + frukt vid ankomst. Löp hem till dagishämtning och middagsbestyr
tisdag - löp till jobbet , frukost på jobbet, cykel hem
onsdag - cykel till jobbet + frukt vid ankomst, löp hem till dagishämtning och mi
Jag kör ungefär såhär,
måndag - cykel till jobbet + frukt vid ankomst. Löp hem till dagishämtning och middagsbestyr
tisdag - löp till jobbet , frukost på jobbet, cykel hem
onsdag - cykel till jobbet + frukt vid ankomst, löp hem till dagishämtning och mi
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 15:22Johan och Sebastian,
Imponerande mängd km ni springer per vecka! och skönt att se att det går ihop med familj och jobb, mycket inspirerande 🙂
Johan och Sebastian,
Imponerande mängd km ni springer per vecka! och skönt att se att det går ihop med familj och jobb, mycket inspirerande 🙂
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 16:18Jag har ju viloveckor åxå, då blir det tre pass och totalt kanske 40 km. De veckorna tar jag igen det jag missar under medel- och hårda veckor s a s.
Snittdistans per vecka ligger runt 80 km.
Jag har ju viloveckor åxå, då blir det tre pass och totalt kanske 40 km. De veckorna tar jag igen det jag missar under medel- och hårda veckor s a s.
Snittdistans per vecka ligger runt 80 km.
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 16:21Skaffa en Au pair.
Skaffa en Au pair.
Quote from Jonas Täng on 27 April 2010, 21:12aspirerar du på platsen David?
aspirerar du på platsen David?
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 21:15Jag kan vara ToyBoy.
Jag kan vara ToyBoy.
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 08:08Jag äter lite yoghurt (naturell, max 1 dl tror jag) innan jag sticker ut på morgonen. Har funkat super! Är tredje eller fjärde veckan jag kör morgonpass. Testade efter Sylwias peppning! Och funkar super!
Jag äter lite yoghurt (naturell, max 1 dl tror jag) innan jag sticker ut på morgonen. Har funkat super! Är tredje eller fjärde veckan jag kör morgonpass. Testade efter Sylwias peppning! Och funkar super!
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 08:22Småbarnsåren har lärt mig att alltid vara redo för en runda, närhelst en möjlighet presenterar sig. Halv sex på morgonen på tom mage eller direkt efter middagen spelar ingen roll, är det då det passar bäst i familjelivet är det då jag springer. I likhet m
Småbarnsåren har lärt mig att alltid vara redo för en runda, närhelst en möjlighet presenterar sig. Halv sex på morgonen på tom mage eller direkt efter middagen spelar ingen roll, är det då det passar bäst i familjelivet är det då jag springer. I likhet m
Quote from Jonny Persson on 28 April 2010, 08:57Som Tomas är inne på. Det handlar mycket om att vänja kroppen. Man kan lura den till rätt mycket...
Jag är övertygad om att de flesta kan lära sin kropp att springa innan frukost eller kort efter käk. Om man tränar på det.
Som Tomas är inne på. Det handlar mycket om att vänja kroppen. Man kan lura den till rätt mycket...
Jag är övertygad om att de flesta kan lära sin kropp att springa innan frukost eller kort efter käk. Om man tränar på det.