Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 09:06Till och med jag kan springa på morgonen på fastande mage, och jag är ändå en av de morgontröttaste individer jag träffat!
Till och med jag kan springa på morgonen på fastande mage, och jag är ändå en av de morgontröttaste individer jag träffat!
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 09:11Jag springer på mina luncher, men nu har jag ju förmånen att ha sk oreglerad arbetstid. Småäter på förmiddagen för att ha någon energi att springa på - använder hela lunchen till att träna - och småäter sedan på eftermiddagen. Rejäl kvällsmat. Det funkar
Jag springer på mina luncher, men nu har jag ju förmånen att ha sk oreglerad arbetstid. Småäter på förmiddagen för att ha någon energi att springa på - använder hela lunchen till att träna - och småäter sedan på eftermiddagen. Rejäl kvällsmat. Det funkar
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 09:43körde minifrulle och sprang 30 min senare i morse. Gick hyfsat faktiskt, något matt, fick gå springa sista biten, men ändå ok km tid
körde minifrulle och sprang 30 min senare i morse. Gick hyfsat faktiskt, något matt, fick gå springa sista biten, men ändå ok km tid
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 10:45Jag tror också på tillvänjning! När jag var yngre var "allt" tvunget att vara perfekt med avstånd till maten osv för att jag skulle kunna springa. Tre barn senare kan jag springa direkt efter middagen om det är så (väntar helst en timme om jag kan). Det g
Jag tror också på tillvänjning! När jag var yngre var "allt" tvunget att vara perfekt med avstånd till maten osv för att jag skulle kunna springa. Tre barn senare kan jag springa direkt efter middagen om det är så (väntar helst en timme om jag kan). Det g
Quote from Jan Lundquist on 28 April 2010, 15:56Fia-Lotta:
Vilken typ av föda är det du småäter på under dagen? Frukt? Nötter? Choklad?
Fia-Lotta:
Vilken typ av föda är det du småäter på under dagen? Frukt? Nötter? Choklad?
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 16:49Det varierar väldigt men kan vara bananer, keso, smörgås, nyponsoppa, nötter etc. Ibland en tallrik varm soppa. Yoghurt, kesella etc etc.
Det varierar väldigt men kan vara bananer, keso, smörgås, nyponsoppa, nötter etc. Ibland en tallrik varm soppa. Yoghurt, kesella etc etc.
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 17:34helt sant Mollie, jag har ju bara ett barn än sålänge 🙂 dags att börja vänja sig, hellre gå-springa än inte springa alls!
helt sant Mollie, jag har ju bara ett barn än sålänge 🙂 dags att börja vänja sig, hellre gå-springa än inte springa alls!