Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 08:51Jag har två små (14 månader och 3 år).
Jag kör ett morgonpass (går upp vid 05.00), luncher och springer hem. Närjag springer hem lämnar jag kläderna jag har haft under dagen på jobbet och tar hem dem dagen efter!
Jag har två små (14 månader och 3 år).
Jag kör ett morgonpass (går upp vid 05.00), luncher och springer hem. Närjag springer hem lämnar jag kläderna jag har haft under dagen på jobbet och tar hem dem dagen efter!
Quote from Camilla Höög on 27 April 2010, 09:33Testa pass precis innan lunch och sluta lite tidigare på jobbet och ta ett pass.
Testa pass precis innan lunch och sluta lite tidigare på jobbet och ta ett pass.
Quote from Jonas Täng on 27 April 2010, 09:55Använd jobbtransporten hem till ett träningspass. Det funkar för mig.
Använd jobbtransporten hem till ett träningspass. Det funkar för mig.
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 10:05Jag brukar träna på lunchen på vardagar. Funkar om man har flexibel arbetstid. Tar med lunch som går snabbt att värma. Men det tar ca 1.15 för ett lunchpass inkl lunch.
Annars brukar jag fixa maten, och ge mig ut medan de äter. Sedan äter jag efteråt. Fu
Jag brukar träna på lunchen på vardagar. Funkar om man har flexibel arbetstid. Tar med lunch som går snabbt att värma. Men det tar ca 1.15 för ett lunchpass inkl lunch.
Annars brukar jag fixa maten, och ge mig ut medan de äter. Sedan äter jag efteråt. Fu
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 10:35om du är morgonpigg skulle jga tipsa att gå upp tidigt & vara ute redan vid 0600! Funkar bra för mig .... sen har man resten av dagen "ledig".
Passa på nu när det är ljust så tidigt på morgnarna! jag brukar dricka lite vatten innan & ah en liten flask ame
om du är morgonpigg skulle jga tipsa att gå upp tidigt & vara ute redan vid 0600! Funkar bra för mig .... sen har man resten av dagen "ledig".
Passa på nu när det är ljust så tidigt på morgnarna! jag brukar dricka lite vatten innan & ah en liten flask ame
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 10:52Jag kör som många andra till och från jobbet/tåget. Det innebär att omgivningen får ha överseende med att jag är lite svettig titt som tätt. En bra löparryggsäck och funktionella överdragskläder är ett måste.
Därtill tränar både jag och mannen mycket vil
Jag kör som många andra till och från jobbet/tåget. Det innebär att omgivningen får ha överseende med att jag är lite svettig titt som tätt. En bra löparryggsäck och funktionella överdragskläder är ett måste.
Därtill tränar både jag och mannen mycket vil
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 13:32Vilken massa bra tips! Tack alla!
jag är eg lyckligt lottad som har ett hyfsat fritt jobb, utom just nu månaden innan gbgvarvet när jag är fast i labb-träsket med extremt låsta tider 🙂 Men efter det ska jag nog lyckas med både lunchöppning och sluta tid
Vilken massa bra tips! Tack alla!
jag är eg lyckligt lottad som har ett hyfsat fritt jobb, utom just nu månaden innan gbgvarvet när jag är fast i labb-träsket med extremt låsta tider 🙂 Men efter det ska jag nog lyckas med både lunchöppning och sluta tid
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 14:12Jag trodde inte heller att jag kunde kuta utan frukost, men så testade jag en dag och det funkade. 🙂
Sen har jag inga problem att kuta med magen full. Jag kan ge mig ut 30 min efter avslutad måltid och då kan det vara kött och potatis i magen eller pas
Jag trodde inte heller att jag kunde kuta utan frukost, men så testade jag en dag och det funkade. 🙂
Sen har jag inga problem att kuta med magen full. Jag kan ge mig ut 30 min efter avslutad måltid och då kan det vara kött och potatis i magen eller pas
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 14:40lyxigt! Järnmage 🙂
lyxigt! Järnmage 🙂
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 14:43Under mina s k tunga veckor (ca 110 km) såg min träning ut så här:
Må: 7-8 km lätt löpning på lunchen
Ti: 20 km distanslöpning på kvällen
On: Vila
To: 20 km distanslöpning på kvällen
Fr: 7-8 km lätt löpning på lunchen
Lö: Vila
Sö: 50-60 km långpassPå t
Under mina s k tunga veckor (ca 110 km) såg min träning ut så här:
Må: 7-8 km lätt löpning på lunchen
Ti: 20 km distanslöpning på kvällen
On: Vila
To: 20 km distanslöpning på kvällen