Quote from Johan Lindh on 13 May 2009, 14:12Fast jag ville ju ha utan ärmmuddar. Först tyckte jag att det verkade mysigt med såna muddar som finns på R90, men när jag springer är de bara i vägen. De går inte att kombinera på något bra sätt så att det går lätt att se pulsklockan och när jag har fått
Fast jag ville ju ha utan ärmmuddar. Först tyckte jag att det verkade mysigt med såna muddar som finns på R90, men när jag springer är de bara i vägen. De går inte att kombinera på något bra sätt så att det går lätt att se pulsklockan och när jag har fått
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 15:32Gore Magnitude jacket är den överlägset bästa jacka jag haft. Den är i windstopper, tunn och extremt lätt (ca 150g). Den tar all vind och lite regn. Jag har den på pass från ca 10 C och ner mot nån minusgrad. Ganska dyr dock, men väl värt pengarna. Finns
Gore Magnitude jacket är den överlägset bästa jacka jag haft. Den är i windstopper, tunn och extremt lätt (ca 150g). Den tar all vind och lite regn. Jag har den på pass från ca 10 C och ner mot nån minusgrad. Ganska dyr dock, men väl värt pengarna. Finns
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 15:37"Flaxiga" jackor tillåter ju däremot ett extra lager plagg under, så man inte behöver stanna hemma när det är -10
"Flaxiga" jackor tillåter ju däremot ett extra lager plagg under, så man inte behöver stanna hemma när det är -10
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 15:40Är det -10 Tar man Gore N2S och slipper flaxighet.
Är det -10 Tar man Gore N2S och slipper flaxighet.
Quote from Bjarne Lewin on 13 May 2009, 15:51Jag är så förtjust i min lilla Dobsom vindjacka. Det är en billigare variant än R90. Den funkar så bra i så många situationer. Knölar jag ihopa den så ryms den i den minsta ficka. Jag hade den ovanpå skidjackan när det var <-10 och blåst i fjällen. Jag ha
Jag är så förtjust i min lilla Dobsom vindjacka. Det är en billigare variant än R90. Den funkar så bra i så många situationer. Knölar jag ihopa den så ryms den i den minsta ficka. Jag hade den ovanpå skidjackan när det var <-10 och blåst i fjällen. Jag ha
Quote from Jan Lundquist on 13 May 2009, 18:29Jag kör med min Craft skidjacka höst, vinter och vår. På vintern är det som sagt några extra lager under. På våren och hösten bara en funktionströja.
Den är vindtät på framsida, armar och axlar. På ryggen är det ett fantastiskt t-shirt-liknande tyg som a
Jag kör med min Craft skidjacka höst, vinter och vår. På vintern är det som sagt några extra lager under. På våren och hösten bara en funktionströja.
Den är vindtät på framsida, armar och axlar. På ryggen är det ett fantastiskt t-shirt-liknande tyg som a
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 20:27Jag kör med Brooks Nightlife (finns på bild på stadium.se).
Bortsett från vindtät och vattenavisande material, så är den väldigt gul och utrustad med reflexer, dvs du syns bra om du springer landsväg, cyklar, rullskidar eller bara är ute och promenerar.
Jag kör med Brooks Nightlife (finns på bild på stadium.se).
Bortsett från vindtät och vattenavisande material, så är den väldigt gul och utrustad med reflexer, dvs du syns bra om du springer landsväg, cyklar, rullskidar eller bara är ute och promenerar.
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 09:02Jag har en Gore Format som jag gärna rekommenderar. Vind- och vattentät vilket gör att den fungerar från kanske 15 grader med en tunn funktionströja under om det blåser mycket eller regnar. Från några minusgrader och nedåt kör jag med en långärmad och lit
Jag har en Gore Format som jag gärna rekommenderar. Vind- och vattentät vilket gör att den fungerar från kanske 15 grader med en tunn funktionströja under om det blåser mycket eller regnar. Från några minusgrader och nedåt kör jag med en långärmad och lit
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 09:58Har en Dobson XR som känns kanon, sitter perfekt och bra funktioner
Har en Dobson XR som känns kanon, sitter perfekt och bra funktioner
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 08:19Tack för alla tips och råd! 😀
Jag slog till igår på sportmässan när jag hämtade ut nummerlappen till varvet. Fyndade en Salomon Fast Jacket till bra pris! Sitter riktigt gött och inget onödigt fladder! 🙂
Provade även ett par Craftjackor, men de satt
Tack för alla tips och råd! 😀
Jag slog till igår på sportmässan när jag hämtade ut nummerlappen till varvet. Fyndade en Salomon Fast Jacket till bra pris! Sitter riktigt gött och inget onödigt fladder! 🙂
Provade även ett par Craftjackor, men de satt