Quote from ellen olsson on 16 May 2009, 00:35Testade du damjackor? 😉
Testade du damjackor? 😉
Quote from Funbeat user on 9 November 2011, 13:11Jag passar på att lyfta den här tråden lite. Bara sisådär 2 år sedan senaste inlägget, men ämnet börjar bli aktuellt nu när termometern återigen börjar krypa neråt.
Jag är på jakt efter en vinterjacka, som gärna också får fungera till ruskiga höst och vå
Jag passar på att lyfta den här tråden lite. Bara sisådär 2 år sedan senaste inlägget, men ämnet börjar bli aktuellt nu när termometern återigen börjar krypa neråt.
Jag är på jakt efter en vinterjacka, som gärna också får fungera till ruskiga höst och vå
Quote from Funbeat user on 9 November 2011, 21:13Jag fick tipset att det är bättre att köpa en skidjacka att springa i än att ha en löparjacka att åka skidor i. Så för mig som hoppas på en vinter lik de senaste två i stockholmsområdet har nu köpt en jacka från Dählie att både springa och åka skidor i.
Jag fick tipset att det är bättre att köpa en skidjacka att springa i än att ha en löparjacka att åka skidor i. Så för mig som hoppas på en vinter lik de senaste två i stockholmsområdet har nu köpt en jacka från Dählie att både springa och åka skidor i.
Quote from Funbeat user on 9 November 2011, 23:08Tack för tipset Maria.
För min del blev det en R90 Winter i eftermiddags. Kunde inte hålla mig från "köp"-knappen längre. Men den säljs också i butiker under skidkläder så jag gissar att jag valde ungefär så som du menar =)Jag hoppas den blir bra i sto
Tack för tipset Maria.
För min del blev det en R90 Winter i eftermiddags. Kunde inte hålla mig från "köp"-knappen längre. Men den säljs också i butiker under skidkläder så jag gissar att jag valde ungefär så som du menar =)
Jag hoppas den blir bra i sto
Quote from Funbeat user on 10 November 2011, 08:57Jag har åkt _mååånga_ kilometer skidor i min R90 ... 🙂
Jag har åkt _mååånga_ kilometer skidor i min R90 ... 🙂
Quote from Funbeat user on 10 November 2011, 09:40Jag kommer antagligen åka 0 km skidor i min r90 😉 Men hoppas att den ska duga till löpträningen också =)
Jag kommer antagligen åka 0 km skidor i min r90 😉 Men hoppas att den ska duga till löpträningen också =)
Quote from Funbeat user on 10 November 2011, 20:04Alltid kul med något nytt, hoppas att du blir nöjd! 🙂
Alltid kul med något nytt, hoppas att du blir nöjd! 🙂
Quote from Funbeat user on 10 November 2011, 22:30Tack så mycket! Det tror jag säkert. Den ser fin ut, och får ju bara beröm av de som redan använder den!
Tack så mycket! Det tror jag säkert. Den ser fin ut, och får ju bara beröm av de som redan använder den!