Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 07:56@Kristoffer: Peregrine! Verkar bra! Snart kommer väl Kinvara TR också..:
http://www.irunfar.com/2012/02/best-trail-running-shoes-of-outdoor-retailer-winter-market-2012.html/saucony-kinvara-tr
@Kristoffer: Peregrine! Verkar bra! Snart kommer väl Kinvara TR också..:
Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 11:36Läste att Kinvara TR inte hade någon koppling till Kinvaran annat än till namnet. Det betyder dock inte att det inte är en bra sko. Verkar dessutom vara ännu lättare än den skon jag köpte.
Läste att Kinvara TR inte hade någon koppling till Kinvaran annat än till namnet. Det betyder dock inte att det inte är en bra sko. Verkar dessutom vara ännu lättare än den skon jag köpte.
Quote from Funbeat user on 24 April 2012, 14:56Jag var in på RS där jag köpte mina skor och fick byta dom utan protest, Bra RS.
Jag har satt en tejp på insidan i förebyggande syfte, kanske hjälper lite.
Jag var in på RS där jag köpte mina skor och fick byta dom utan protest, Bra RS.
Jag har satt en tejp på insidan i förebyggande syfte, kanske hjälper lite.
Quote from Funbeat user on 28 April 2012, 18:09Många som nämner Kinvara här... En jätteskön lätt sko med 4 mm dropp.. Jag sprang 20 km i mina sen var sulan rätt ordentligt nedsliten och dom "hårda" delarna på sulan var på väg att lossna. Reklamerade dom så klart och plockade ut ett par Fastwitch istäl
Många som nämner Kinvara här... En jätteskön lätt sko med 4 mm dropp.. Jag sprang 20 km i mina sen var sulan rätt ordentligt nedsliten och dom "hårda" delarna på sulan var på väg att lossna. Reklamerade dom så klart och plockade ut ett par Fastwitch istäl
Quote from Funbeat user on 28 April 2012, 19:40Nya Puma Road Racer 4 satt på foten under dagens korta (6km) runda. Riktigt sköna skor med underbar löpkänsla. Ska testa ett längre pass snart.
Adios (orginalet) är annars favoriten hittills. Puman har något mjukare hälkappa och känns inte lika tajt runt
Nya Puma Road Racer 4 satt på foten under dagens korta (6km) runda. Riktigt sköna skor med underbar löpkänsla. Ska testa ett längre pass snart.
Adios (orginalet) är annars favoriten hittills. Puman har något mjukare hälkappa och känns inte lika tajt runt
Quote from Funbeat user on 29 April 2012, 19:3231,5km med Road Racer 4 idag. Nu ännu mer nöjd än innan, men jag kan fortfarande inte välja mellan Adios och Road Racer. Jag tyckte faktiskt skorna kändes mer dämpade idag utan att förta löpkänslan.
31,5km med Road Racer 4 idag. Nu ännu mer nöjd än innan, men jag kan fortfarande inte välja mellan Adios och Road Racer. Jag tyckte faktiskt skorna kändes mer dämpade idag utan att förta löpkänslan.
Quote from Funbeat user on 30 April 2012, 00:35Jag vägde faktiskt både mina Kinvara 2 och Fastwitch 5 idag och de vägde exakt lika mycket. De är båda storlek 9,5 US och de vägde exakt 230g. Måste säga att Fastwitchen är mycket skönare än Kinvaran. Känns som den passar min fot lite bättre och den är li
Jag vägde faktiskt både mina Kinvara 2 och Fastwitch 5 idag och de vägde exakt lika mycket. De är båda storlek 9,5 US och de vägde exakt 230g. Måste säga att Fastwitchen är mycket skönare än Kinvaran. Känns som den passar min fot lite bättre och den är li
Quote from Funbeat user on 30 April 2012, 07:43Lätta skor ska inte hålla länge.
Asics skor kritiseras ibland för att hälkappan lr ovantyget går sönder innan dämpningen blir trött lr snedtrampad. Men så bra då, då kan man med gott samvete slänga skon innan man åker på en skada(t+)
Lätta skor ska inte hålla länge.
Asics skor kritiseras ibland för att hälkappan lr ovantyget går sönder innan dämpningen blir trött lr snedtrampad. Men så bra då, då kan man med gott samvete slänga skon innan man åker på en skada(t+)
Quote from Funbeat user on 30 April 2012, 15:22Nyfiken på nästa generation trail sko, läs och lyssna; om Salomon Sense under 200 g
http://www.salomonrunning.com/se/minisites/sense/?cmpid=em_running_se_runningdb_Sense_SS12
finns även info på www.salomontrailtour.se, 19 lopp i år!
Välkomna
Erik Ahls
Nyfiken på nästa generation trail sko, läs och lyssna; om Salomon Sense under 200 g
http://www.salomonrunning.com/se/minisites/sense/?cmpid=em_running_se_runningdb_Sense_SS12
finns även info på http://www.salomontrailtour.se, 19 lopp i år!
Välkomna
Erik Ahls
Quote from Funbeat user on 30 April 2012, 23:11Tycker att Asics hälkappor borde hålla bättre både på tävling och träningsskor. Och det kan dom gott fixa tycker jag. Sen så finns det vissa svagheter med andra skor med. Men just Asics har leverarat klart sämst hittills.. speciellt på sistånde. Tråkigt e
Tycker att Asics hälkappor borde hålla bättre både på tävling och träningsskor. Och det kan dom gott fixa tycker jag. Sen så finns det vissa svagheter med andra skor med. Men just Asics har leverarat klart sämst hittills.. speciellt på sistånde. Tråkigt e