Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 19:41Jag vägde faktiskt ena Nike Free skon före och efter sten-tömmning, på hushållsvåg. Det visade sig bara vara 12 g, men det var efter en asfaltsmil...
🙂
Jag vägde faktiskt ena Nike Free skon före och efter sten-tömmning, på hushållsvåg. Det visade sig bara vara 12 g, men det var efter en asfaltsmil...
🙂
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 22:11Fast med Nike Free gör man det i en handvändning genom att böja till på skon. A5:orna var ju helt hopplösa... fattar inte hur de tänkt att man ska använda dem, på bana?
Fast med Nike Free gör man det i en handvändning genom att böja till på skon. A5:orna var ju helt hopplösa... fattar inte hur de tänkt att man ska använda dem, på bana?
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 22:31Lim 🙂 fast jag håller med om att det är helsnurrigt.
Lim 🙂 fast jag håller med om att det är helsnurrigt.
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 07:58Ryktet på stan säger att Type A-serien är utformad lite som tävlingssko för triatleter, och de brukar väl mest springa på asfalt.
Ryktet på stan säger att Type A-serien är utformad lite som tävlingssko för triatleter, och de brukar väl mest springa på asfalt.
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 21:54Jag köpte just nya "racers" - var till löplabbet och var inställd på Adizero adios eller ett par Asics eftersom jag sprungit med DS trainers. Testade även Saucony fastwitch men den duktiga säljaren tittade på mitt löpsteg och ut från affären hade jag ett
Jag köpte just nya "racers" - var till löplabbet och var inställd på Adizero adios eller ett par Asics eftersom jag sprungit med DS trainers. Testade även Saucony fastwitch men den duktiga säljaren tittade på mitt löpsteg och ut från affären hade jag ett
Quote from Funbeat user on 17 April 2012, 15:38Jag köpte ett par Saucony Grid Fastwich för en månad sen och tycker att dom är grymt sköna dock så verkar dom inte hålla så jättebra...
BILD:http://ladda-upp.se/files/2012/b9876.jpg
Enligt säljaren så är det en tävlingssko och den ska hålla i 50 mil, mi
Jag köpte ett par Saucony Grid Fastwich för en månad sen och tycker att dom är grymt sköna dock så verkar dom inte hålla så jättebra...
BILD:http://ladda-upp.se/files/2012/b9876.jpg
Enligt säljaren så är det en tävlingssko och den ska hålla i 50 mil, mi
Quote from Funbeat user on 18 April 2012, 10:30Säger absolut inte att det är så men det där slitet ser ut som när jag sprang förr i tiden och ena foten alltid gick emot andra och slet på precis samma ställe. Ser det likadant ut på båda skorna?
Säger absolut inte att det är så men det där slitet ser ut som när jag sprang förr i tiden och ena foten alltid gick emot andra och slet på precis samma ställe. Ser det likadant ut på båda skorna?
Quote from Funbeat user on 18 April 2012, 14:04Ser ut så på den andra också men inte lika mycket.
Jag tror inte att jag "slår ihop" fötterna när jag springer, men det kanske man inte märker?
Ser ut så på den andra också men inte lika mycket.
Jag tror inte att jag "slår ihop" fötterna när jag springer, men det kanske man inte märker?
Quote from Funbeat user on 18 April 2012, 21:14Jag har brukar få liknande förslitningar. Det spelar ingen roll vilket märke det är på skorna. Det räcker att tyget vid stortåknölen går ner till sulan så blir det hål förr eller senare. Men jag brukar kunna reparera hålen med silvertejp på insidan. Då hå
Jag har brukar få liknande förslitningar. Det spelar ingen roll vilket märke det är på skorna. Det räcker att tyget vid stortåknölen går ner till sulan så blir det hål förr eller senare. Men jag brukar kunna reparera hålen med silvertejp på insidan. Då hå
Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 22:09Var ute på min första runda med mina Fastwitch idag och jag tyckte de var väldigt sköna. Svårt att säga så mycket efter bara en runda men de var lätta och sköna och jag tyckte inte de varkade så svampiga. Kan hålla med någon tidigare i tråden att hål i su
Var ute på min första runda med mina Fastwitch idag och jag tyckte de var väldigt sköna. Svårt att säga så mycket efter bara en runda men de var lätta och sköna och jag tyckte inte de varkade så svampiga. Kan hålla med någon tidigare i tråden att hål i su