Quote from Funbeat user on 16 March 2012, 08:50Kristian,
Jag använder Lunaracer till mina vardagliga enmilsrundor. Dom hör till favoritskorna, tveklöst. Jag gick från längre steg (stegfrekvens 160) till kortare (180), och från häl till mittfot; och gjorde det under ca ett år med Nike Vomero (vanliga
Kristian,
Jag använder Lunaracer till mina vardagliga enmilsrundor. Dom hör till favoritskorna, tveklöst. Jag gick från längre steg (stegfrekvens 160) till kortare (180), och från häl till mittfot; och gjorde det under ca ett år med Nike Vomero (vanliga
Quote from Funbeat user on 16 March 2012, 22:53Jag tycker Lunaracer är för svampiga, ffa på tävlingar där man behöver gira mycket. Använder mina bara på löpbandet. På tävling kör jag med Adidas Aegis.
Jag tycker Lunaracer är för svampiga, ffa på tävlingar där man behöver gira mycket. Använder mina bara på löpbandet. På tävling kör jag med Adidas Aegis.
Quote from Funbeat user on 17 March 2012, 00:13Jag kan tipsa om Adidas Adizero Hagio. Häl/tå dropp 6 mm. Lite bredare än Adios, men väldigt lika storleksmässigt. Kör med Adios med och gillar båda modeller. Hagio är dock lite lättare. Ca: 30 gram kanske..
Jag kan tipsa om Adidas Adizero Hagio. Häl/tå dropp 6 mm. Lite bredare än Adios, men väldigt lika storleksmässigt. Kör med Adios med och gillar båda modeller. Hagio är dock lite lättare. Ca: 30 gram kanske..
Quote from Funbeat user on 17 March 2012, 12:05K D>Jag har lagt märke till Hagio och överväger bla dem och Saucony Grid Type A5, det är inte så att du jämfört dem båda? Hur är tåboxen på Hagio? Jag har själv smala och höga fotvalv men breda framfötter som behöver utrymme för lilltån.
K D>Jag har lagt märke till Hagio och överväger bla dem och Saucony Grid Type A5, det är inte så att du jämfört dem båda? Hur är tåboxen på Hagio? Jag har själv smala och höga fotvalv men breda framfötter som behöver utrymme för lilltån.
Quote from Funbeat user on 17 March 2012, 12:27Håller med Åke att det finns en svampighet i Lunaracer. Det var markant efter vintern och då jag sprang med Icebug Anima (ganska stumma, tror jag), och sen första vändan med Lunaracer. Lite som en gelékudde under (lite överdrivet, förstås). Jag kan förstå
Håller med Åke att det finns en svampighet i Lunaracer. Det var markant efter vintern och då jag sprang med Icebug Anima (ganska stumma, tror jag), och sen första vändan med Lunaracer. Lite som en gelékudde under (lite överdrivet, förstås). Jag kan förstå
Quote from Jonny Persson on 17 March 2012, 12:46Lunaracer två är betydligt svampigare än ettan och de ville jag inte springa i men den första varianten som dom återgick till förra säsongen är betydligt bättre. Absolut min favoritsko för maratontävling och jag tycker att dom svarar bäst i farter under f
Lunaracer två är betydligt svampigare än ettan och de ville jag inte springa i men den första varianten som dom återgick till förra säsongen är betydligt bättre. Absolut min favoritsko för maratontävling och jag tycker att dom svarar bäst i farter under f
Quote from Funbeat user on 17 March 2012, 13:02Ah, någon som kan jämföra alla tre Lunaracer. Tack för klargörandet, Mackan.
Ska bli spännande att prova ettan (trots att jag bara gör under 4 min/km högst sporadiskt 😉 ).
Ah, någon som kan jämföra alla tre Lunaracer. Tack för klargörandet, Mackan.
Ska bli spännande att prova ettan (trots att jag bara gör under 4 min/km högst sporadiskt 😉 ).
Quote from Funbeat user on 17 March 2012, 20:16bear flowertwig:
Jag har inte jämfört dom båda. Men Hagio påminner om Saucony kinvara i tåboxen ungefär. Kanske lite lite smalare. Det är väldigt svårt att svara på om dom kommer att passa just dig. Det bästa är ju att testa dom i butik förståss. Alterna
bear flowertwig:
Jag har inte jämfört dom båda. Men Hagio påminner om Saucony kinvara i tåboxen ungefär. Kanske lite lite smalare. Det är väldigt svårt att svara på om dom kommer att passa just dig. Det bästa är ju att testa dom i butik förståss. Alterna
Quote from Funbeat user on 18 March 2012, 15:08Ok, tack. Det lutar nog åt Grid Type A5 i vilket fall men jag ska se om man kan testa båda nånstans.
Ok, tack. Det lutar nog åt Grid Type A5 i vilket fall men jag ska se om man kan testa båda nånstans.
Quote from Funbeat user on 20 March 2012, 20:13Hej!
Intressanta tips! 🙂
Har haft Saucony Type A3 och det är verkligen dags att byta de. Nöjd med de förutom för hålen som finns under skorna (för att spara lite vikt) och som gör att man bli blöt i fötterna....ofta i Sverige!
Hade tänkt köra köpa Sa
Hej!
Intressanta tips! 🙂
Har haft Saucony Type A3 och det är verkligen dags att byta de. Nöjd med de förutom för hålen som finns under skorna (för att spara lite vikt) och som gör att man bli blöt i fötterna....ofta i Sverige!
Hade tänkt köra köpa Sa