Quote from Funbeat user on 21 March 2012, 13:22Jag har haft Saucony A2, A3 och A4 och ska nu gå och hämta ett paket från Wiggle med ett par A5, 🙂
Jag har haft Saucony A2, A3 och A4 och ska nu gå och hämta ett paket från Wiggle med ett par A5, 🙂
Quote from Funbeat user on 23 March 2012, 23:42Köpte och provade mina A5 igår. Väldigt nöjd. (t+)
Testade även NB minimus road som var så vansinnigt sköna att det nog blir ett par såna med.
Köpte och provade mina A5 igår. Väldigt nöjd. (t+)
Testade även NB minimus road som var så vansinnigt sköna att det nog blir ett par såna med.
Quote from Funbeat user on 24 March 2012, 00:25Hej,
här finns inspiration, det verkar som mkt kommer senare under året: http://www.runnersworld.se/artiklar/skonyheter-for-2012.htm
Jag kör Adidas Adios Adizero och har märkt att 2an (med sula från Continental) som är mkt styvare, har ännu inte utvärde
Hej,
här finns inspiration, det verkar som mkt kommer senare under året: http://www.runnersworld.se/artiklar/skonyheter-for-2012.htm
Jag kör Adidas Adios Adizero och har märkt att 2an (med sula från Continental) som är mkt styvare, har ännu inte utvärde
Quote from Funbeat user on 24 March 2012, 00:52Vet inte riktigt vilken skillnad. Men Patrick Makau slog Hailes världsrekord med Adios 1:an iallafall.. räcker långt : -)
Vet inte riktigt vilken skillnad. Men Patrick Makau slog Hailes världsrekord med Adios 1:an iallafall.. räcker långt : -)
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 14:51Blir tyvärr en helomvändning för A5:orna... 🙁
Rejält besviken på A5. Hålen i sulan är ju rena konstruktionsmissen! Facit efter två rundor är hål fulla med mindre grus där vissa dessutom letat sig upp i skon och irriterar under foten. De går dessutom in
Blir tyvärr en helomvändning för A5:orna... 🙁
Rejält besviken på A5. Hålen i sulan är ju rena konstruktionsmissen! Facit efter två rundor är hål fulla med mindre grus där vissa dessutom letat sig upp i skon och irriterar under foten. De går dessutom in
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 13:42Samma med A4. Man får bort de med en mejsel eller nåt men... äh, störigt. Trodde de skulle fixa det på A5... men nähä. Jag fortsätter i VFF.
Samma med A4. Man får bort de med en mejsel eller nåt men... äh, störigt. Trodde de skulle fixa det på A5... men nähä. Jag fortsätter i VFF.
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 17:44Och jag har precis sprungit en premiärrunda med mina nya A5 och är salig. 🙂
Och jag har precis sprungit en premiärrunda med mina nya A5 och är salig. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 19:05Det är likadant med Asics Hyperspeed att det fastnar småsten i hålen och man blir dyngsur underifrån så fort det är lite fuktigt. Asics kallar det Magic Sole, men jag har inte riktigt förstått magin.
Det är likadant med Asics Hyperspeed att det fastnar småsten i hålen och man blir dyngsur underifrån så fort det är lite fuktigt. Asics kallar det Magic Sole, men jag har inte riktigt förstått magin.
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 19:15En bra sak med Nike Free-serien är att när det börjar bli slitigt efter några mil kan man tömma sulorna från ungefär 600 gram småsten och få en gratis fartökning 🙂
En bra sak med Nike Free-serien är att när det börjar bli slitigt efter några mil kan man tömma sulorna från ungefär 600 gram småsten och få en gratis fartökning 🙂
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 19:30😀
😀