Quote from Funbeat user on 14 March 2012, 19:03New Balance 890 version 2. 8 mm drop och supersköna.
New Balance Minimus-serie.
Saucony A4, eller nya versionen A5.
Eller varför inte den nya, spännande Inov-8 Bare-X lite 135? Kanske bara finns i dammodell, men den kanske funkar, beroende på skostorlek.
New Balance 890 version 2. 8 mm drop och supersköna.
New Balance Minimus-serie.
Saucony A4, eller nya versionen A5.
Eller varför inte den nya, spännande Inov-8 Bare-X lite 135? Kanske bara finns i dammodell, men den kanske funkar, beroende på skostorlek.
Quote from Funbeat user on 14 March 2012, 19:04Tydligen fattar jag noll i detta ämnet...kollade videon som ni sa var så dääär djäääävla bra. En krullhårig kille som inte kom fram till ett endaste någe å kutade hit å dit utan dojor....ja faktiskt gav jag upp efter alla dom här djävla uppladdningarna...
Tydligen fattar jag noll i detta ämnet...kollade videon som ni sa var så dääär djäääävla bra. En krullhårig kille som inte kom fram till ett endaste någe å kutade hit å dit utan dojor....ja faktiskt gav jag upp efter alla dom här djävla uppladdningarna...
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 09:59Tibor: Fastwichen är mer styrd än Kinvara, och har en liten pronationskil. Båda är grymt sköna att springa i, men jag upplever Fastwichen som "snabbare". Kinvaran används som mängdsko och den har jag kunnat klämma ner foten i halv storlek mindre än övriga
Tibor: Fastwichen är mer styrd än Kinvara, och har en liten pronationskil. Båda är grymt sköna att springa i, men jag upplever Fastwichen som "snabbare". Kinvaran används som mängdsko och den har jag kunnat klämma ner foten i halv storlek mindre än övriga
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 10:20Beror ju såklart på vad man gillar för underlag,distans, fotform, styrka etc men skor jag verkligen gillar är:
Inov-8 X-talon 212 4mm drop, grymt grepp
Inov-8 Baregrip 200 0mm drop, samma sula som X-talon: Stora grova gummidobbar som ger lite dämpning s
Beror ju såklart på vad man gillar för underlag,distans, fotform, styrka etc men skor jag verkligen gillar är:
Inov-8 X-talon 212 4mm drop, grymt grepp
Inov-8 Baregrip 200 0mm drop, samma sula som X-talon: Stora grova gummidobbar som ger lite dämpning s
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 12:26Merrell är nog bra om man har väldigt smala fötter. För mig passar de inte så bra tyvärr.
Merrell är nog bra om man har väldigt smala fötter. För mig passar de inte så bra tyvärr.
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 12:33flindra
Jag har breda fötter och lågt fotvalv, årets merrell trail glove passar mig perfekt, de ska visst också finnas i Wide enligt hemsidan, men ej sett dem i sverige.
flindra
Jag har breda fötter och lågt fotvalv, årets merrell trail glove passar mig perfekt, de ska visst också finnas i Wide enligt hemsidan, men ej sett dem i sverige.
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 13:57Vid sidan av vägen NB MT110!
http://swedentrails.com/2012/01/17/new-balance-mt110-preview/
4mm drop. Lagom dämpning för minimalistiska långpass. Låg vikt, spännande material. Skön insida som funkar bra till strumlös löpning. Bra grepp och ganska snabb k
Vid sidan av vägen NB MT110!
4mm drop. Lagom dämpning för minimalistiska långpass. Låg vikt, spännande material. Skön insida som funkar bra till strumlös löpning. Bra grepp och ganska snabb k
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 18:45Har ett par Saucony Kinvara 2, men även Brooks Green silence tycker jag är trevliga. Dessa borde kunna räknas till lättare skor. Springer även med jäkligt tunga och tjocka skor ibland men det var du kanske inte intresserad av.
Har ett par Saucony Kinvara 2, men även Brooks Green silence tycker jag är trevliga. Dessa borde kunna räknas till lättare skor. Springer även med jäkligt tunga och tjocka skor ibland men det var du kanske inte intresserad av.
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 23:02Är sugen på Nike LunaRacer, någon som har sprungit i dessa?
Vad har ni för åsikter/erfarenheter av dessa skor?
Hur är dom i storlekarna om man jämför exempelvis med Asics Gel Skyspeed?
Mvh
Krille 🙂
Är sugen på Nike LunaRacer, någon som har sprungit i dessa?
Vad har ni för åsikter/erfarenheter av dessa skor?
Hur är dom i storlekarna om man jämför exempelvis med Asics Gel Skyspeed?
Mvh
Krille 🙂
Quote from Funbeat user on 16 March 2012, 05:39Tack för tipset Mikael!
Jag har paceglove. De är inte bara för smala i framfoten utan även i hälen. Sulan är bara tjock precis under hälen och sedan tunn på sidorna om fotsulan. Detta gör att när jag springer långt (2 mil) och blir trött tenderar jag at
Tack för tipset Mikael!
Jag har paceglove. De är inte bara för smala i framfoten utan även i hälen. Sulan är bara tjock precis under hälen och sedan tunn på sidorna om fotsulan. Detta gör att när jag springer långt (2 mil) och blir trött tenderar jag at