Quote from Guest on 16 November 2009, 19:36Jag håller på och planerar nästa års tävlingar och vill få in 4 marathon.
Skulle helst vilja åka utomlands och springa men har inte tillräckligt med semesterdagar för det.
Så därför önskar jag tips på trevliga marathon runt om i Sverige.
Tackar på för
Jag håller på och planerar nästa års tävlingar och vill få in 4 marathon.
Skulle helst vilja åka utomlands och springa men har inte tillräckligt med semesterdagar för det.
Så därför önskar jag tips på trevliga marathon runt om i Sverige.
Tackar på för
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 19:46Psst. Kjell. Nu har du chansen! 🙂
Psst. Kjell. Nu har du chansen! 🙂
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 19:48Hahaha - jag har redan planerat det loppet - sprang det i augusti och det var trevligt men nån öl fick jag inte efter målgång.....:-(
Hahaha - jag har redan planerat det loppet - sprang det i augusti och det var trevligt men nån öl fick jag inte efter målgång.....:-(
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 19:53Marie, ÖLen fick man när man hämtade nummerlappen. Kommer inte ihåg men jag hade nog sagt nåt snällt så Kjelle gav mig en öl.
Växjö, tyckte jag var trevligt. Sprang det för 4v sedan och var lite orolig för 8 varv men det var enbart positivt. Folk hela ti
Marie, ÖLen fick man när man hämtade nummerlappen. Kommer inte ihåg men jag hade nog sagt nåt snällt så Kjelle gav mig en öl.
Växjö, tyckte jag var trevligt. Sprang det för 4v sedan och var lite orolig för 8 varv men det var enbart positivt. Folk hela ti
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 19:56Hörde jag ordet öl! Jag kommer direkt !När går maran?
Hörde jag ordet öl! Jag kommer direkt !När går maran?
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 19:58Kjelle nu får du allt bryta tystnaden och svara 🙂
Kjelle nu får du allt bryta tystnaden och svara 🙂
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 20:19Det finns nästan hur många som helst och Kjelle har sprunget alla.
Det har nu inte jag (tycker marathon är för kort och stressigt 🙂 ).
Gå in på svenska marathonsällskapets hemsida för att botanisera bland loppen
Det finns nästan hur många som helst och Kjelle har sprunget alla.
Det har nu inte jag (tycker marathon är för kort och stressigt 🙂 ).
Gå in på svenska marathonsällskapets hemsida för att botanisera bland loppen
Quote from Elias Engqvist on 16 November 2009, 20:46Sen kan du gå in ovan på tävlingar och kryssa i olika val. En mycket bra funktion!
Sen kan du gå in ovan på tävlingar och kryssa i olika val. En mycket bra funktion!
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 21:21Givetvis ska du springa kustmaran i Kristianopel (blekinge).
Givetvis ska du springa kustmaran i Kristianopel (blekinge).
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 21:54Det är mycket trevligare att få tips om lopp - det betyder att nån har sprungit det och gillar det och vill tipsa om det 🙂
Det är mycket trevligare att få tips om lopp - det betyder att nån har sprungit det och gillar det och vill tipsa om det 🙂