Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 13:17Köpenhamn är nästan Sverige och man får öl vid målgång.
Köpenhamn är nästan Sverige och man får öl vid målgång.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 13:25Sverige börjar på andra sidan Hallandsåsen.
Sverige börjar på andra sidan Hallandsåsen.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 13:32Sett från vilket håll?
Sett från vilket håll?
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 13:34Jag tror att Köpenhamn var med.
Jag tror att Köpenhamn var med.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 13:38Jag förstår.
Jag förstår.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 14:19"Sverige består av skåne, blekinge och norr därom liggande fäbodar"
"Sverige består av skåne, blekinge och norr därom liggande fäbodar"
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 14:33Kallas i så fall alla lopp norr om Skåne och Blekinge för Fäbodlopp?
Jag sprang Sunne Marathon i våras. Det var en vändbana som man sprang 6 ggr fram och tillbaka genom Sunne. Det gav en suverän blick över sina "motståndare" att möta dessa 2 ggr/7km. Ban
Kallas i så fall alla lopp norr om Skåne och Blekinge för Fäbodlopp?
Jag sprang Sunne Marathon i våras. Det var en vändbana som man sprang 6 ggr fram och tillbaka genom Sunne. Det gav en suverän blick över sina "motståndare" att möta dessa 2 ggr/7km. Ban
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 16:26SUM... Lite längre och mycket roligare.
www.sormlandultra.se
SUM... Lite längre och mycket roligare.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 20:18Vi åker utomlands över helgen och springer. Ner på fredagkvällen och hem på söndagkvällen. Billigt med lågprisflyg bolagen. Bor på vandrarhem. T.ex. till Hamburg, Berlin, Paris, Barcelona, Milano, Budapest...
Nästa mara för oss blir i Rom 21/3 🙂
Vi åker utomlands över helgen och springer. Ner på fredagkvällen och hem på söndagkvällen. Billigt med lågprisflyg bolagen. Bor på vandrarhem. T.ex. till Hamburg, Berlin, Paris, Barcelona, Milano, Budapest...
Nästa mara för oss blir i Rom 21/3 🙂
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 20:37Bengt: Hur ordnar ni duschning efter loppen? Nu senast i Aten fanns ingen möjlighet på plats. Budapest vet jag att fungerar bra men hur gör ni på de andra större marorna?
Bengt: Hur ordnar ni duschning efter loppen? Nu senast i Aten fanns ingen möjlighet på plats. Budapest vet jag att fungerar bra men hur gör ni på de andra större marorna?