Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 21:40Kustmaran Kristianopel. Som ett bra vin, bättre o bättre för varje år!
http://www.teamblekinge.nu/kustmbild09.htm
/inte helt opartisk (H)
Kustmaran Kristianopel. Som ett bra vin, bättre o bättre för varje år!
http://www.teamblekinge.nu/kustmbild09.htm
/inte helt opartisk (H)
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 23:03Kjell, dags och vakna!!!
Kjell, dags och vakna!!!
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 11:19Vad sägs om Stockholm Marathon? Ett trevligt lopp med duktiga farthållare.
Månkarbo är väl självskrivet. Sveriges 3:e största mara med potential att gå om Växjö mha sin väldigt aktiva marknadsförare (och det kan nog vankas öl nästa år).
Om man verkligen
Vad sägs om Stockholm Marathon? Ett trevligt lopp med duktiga farthållare.
Månkarbo är väl självskrivet. Sveriges 3:e största mara med potential att gå om Växjö mha sin väldigt aktiva marknadsförare (och det kan nog vankas öl nästa år).
Om man verkligen
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 16:27Stort tack för alla tips - nu har jag ett riktigt smörgåsbord att välja från 🙂
Stort tack för alla tips - nu har jag ett riktigt smörgåsbord att välja från 🙂
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 18:33Dessutom kan man ju "fuska" och kliva av Skövde 6-timmars när man får sin mellantid efter 42195 kontrollmätta meter, men det är ju inte det som den tävlingen egentligen går ut på.
En del gör marathondistans plus ett varv, för att bli ultralöpare... (H)
Dessutom kan man ju "fuska" och kliva av Skövde 6-timmars när man får sin mellantid efter 42195 kontrollmätta meter, men det är ju inte det som den tävlingen egentligen går ut på.
En del gör marathondistans plus ett varv, för att bli ultralöpare... (H)
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 16:17Jag tipsar om järnmannen i kalmar...utöver själva maran får du dessutom simma i kalmar sund och cykla lite som uppvärming. Plus dricka och energikakor på cykling och löpning 🙂
tydligen den näst största maraton tävligarna i sverige dessutom med cirka 700
Jag tipsar om järnmannen i kalmar...utöver själva maran får du dessutom simma i kalmar sund och cykla lite som uppvärming. Plus dricka och energikakor på cykling och löpning 🙂
tydligen den näst största maraton tävligarna i sverige dessutom med cirka 700
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 16:41Järnmannen ger även rejäl valuta för pengarna, då man får hålla på lääänge 😀
Av svenska lopp har jag bara sprungit Stockholm marathon och Växjö marathon och jag kan rekommendera båda. Stockholm om man gillar mycket folk och publik och tjo och tjim runt
Järnmannen ger även rejäl valuta för pengarna, då man får hålla på lääänge 😀
Av svenska lopp har jag bara sprungit Stockholm marathon och Växjö marathon och jag kan rekommendera båda. Stockholm om man gillar mycket folk och publik och tjo och tjim runt
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 19:45Med tanke på hur obefintlig erfarenhet jag har av olika marathon borde jag kanske hålla klaffen. Men ändå. Mot bättre vetande:
Ser att Höga Kusten Marathon nämnts. Har ändå sprungit halvan och kvarten där flera gånger. Jag tycker det är ett välorganisera
Med tanke på hur obefintlig erfarenhet jag har av olika marathon borde jag kanske hålla klaffen. Men ändå. Mot bättre vetande:
Ser att Höga Kusten Marathon nämnts. Har ändå sprungit halvan och kvarten där flera gånger. Jag tycker det är ett välorganisera
Quote from Funbeat user on 21 November 2009, 12:43Har sprungit båda. Höga Kusten (som f.ö. firar 30-årsjubileum 2010) innehåller 3 rejäla uppförslut av vilka den första är längst och den tredje brantast. Höjdskillnad per varv c. 150 m., sammanlagt alltså 600 m. Vilket låter värre än det är, eftersom utfö
Har sprungit båda. Höga Kusten (som f.ö. firar 30-årsjubileum 2010) innehåller 3 rejäla uppförslut av vilka den första är längst och den tredje brantast. Höjdskillnad per varv c. 150 m., sammanlagt alltså 600 m. Vilket låter värre än det är, eftersom utfö
Quote from Funbeat user on 21 November 2009, 20:08Vill haka på Thomas ovan och rekommendera Höga Kusten. Kan direkt bekänna att jag också tillhör arrangörsstaben.
I år firar vi 30 år och förhoppningsvis ska vi kunna göra detta till nåt extra. Många räds Höga Kusten p g a att det är kuperat och jobbigt
Vill haka på Thomas ovan och rekommendera Höga Kusten. Kan direkt bekänna att jag också tillhör arrangörsstaben.
I år firar vi 30 år och förhoppningsvis ska vi kunna göra detta till nåt extra. Många räds Höga Kusten p g a att det är kuperat och jobbigt