Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 21:54Kjell har tyst vecka. Abstinensen sprids som ringar på vättnet över uppland...
Misströsta dock ej, tids nog kommer han tillbaka och pilsner har han tt om...
Kjell har tyst vecka. Abstinensen sprids som ringar på vättnet över uppland...
Misströsta dock ej, tids nog kommer han tillbaka och pilsner har han tt om...
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 22:02Jag hoppas kunna sälla mig till denna skara nån gång Har bara sprungit GBG varvet som längst ! Anmäld till LL nästa år! Men en Mara lockar! Så tips på bra Maror är alltid bra!!!
Jag hoppas kunna sälla mig till denna skara nån gång Har bara sprungit GBG varvet som längst ! Anmäld till LL nästa år! Men en Mara lockar! Så tips på bra Maror är alltid bra!!!
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 06:55I år återstår Bovallstrands Luciamarathon. originellt arr med omväxlande bana.
I Köbenhavn, rel. lättillgängligt, finns Rudersdal Marathon och på nyårsafton Socialmarathon.
Vårsäsongen börjar med Skövde Vinterspring på en numera 1500 m. rundbana som äve
I år återstår Bovallstrands Luciamarathon. originellt arr med omväxlande bana.
I Köbenhavn, rel. lättillgängligt, finns Rudersdal Marathon och på nyårsafton Socialmarathon.
Vårsäsongen börjar med Skövde Vinterspring på en numera 1500 m. rundbana som äve
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 08:03Ska det gå undan är Växjö ett bra val. Helt platt, tt om ryggar att följa efter och har man riktig tur kan det bli "svalt shortsväder" i oktober.
Ska det gå undan är Växjö ett bra val. Helt platt, tt om ryggar att följa efter och har man riktig tur kan det bli "svalt shortsväder" i oktober.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 08:20Alltså jag slår ett slag för MÅNKARBO marathon - Gemytlig tävlig och riktigt jäkla flack och fin bana 🙂
Alltså jag slår ett slag för MÅNKARBO marathon - Gemytlig tävlig och riktigt jäkla flack och fin bana 🙂
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 08:53Höga Kusten marathon är ett trevligt lopp som jag brukar springa som går i augusti. Såg att nån nämnt överkalix marathon (heter egentligen arctic circle marathon). Sprang det i somras, det går vid midsommarhelgen, däremot inte i midnattssol eftersom det g
Höga Kusten marathon är ett trevligt lopp som jag brukar springa som går i augusti. Såg att nån nämnt överkalix marathon (heter egentligen arctic circle marathon). Sprang det i somras, det går vid midsommarhelgen, däremot inte i midnattssol eftersom det g
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 08:55Men åtminstone jag tappade 20 min. på att de ändrade banriktningen senast:-(
Men åtminstone jag tappade 20 min. på att de ändrade banriktningen senast:-(
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 09:01Östersundsmarathon ett av de vakraste och på en 1 varvsbana (runt Brunflo viken)
tyvärr var det +30 grader när jag sprang 2008
Högakustenmaran ska också var vacker
Östersundsmarathon ett av de vakraste och på en 1 varvsbana (runt Brunflo viken)
tyvärr var det +30 grader när jag sprang 2008
Högakustenmaran ska också var vacker
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 09:54Östersundsmaran i juli har lagt om bansträckningen så att den nu är en vändbana.
Loppet ska nu gå T/R Brunflo på Mariebysidan, med start i hamnen som de första åren. Detta e.u. för att man vill undvika en del hårt trafikerade sträckor längs tidigare väst
Östersundsmaran i juli har lagt om bansträckningen så att den nu är en vändbana.
Loppet ska nu gå T/R Brunflo på Mariebysidan, med start i hamnen som de första åren. Detta e.u. för att man vill undvika en del hårt trafikerade sträckor längs tidigare väst
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 10:20Vad synd, för det kan inte finnas så många 1 vavsbanor.
Däremot förstår jag trafikproblemet.
Vad synd, för det kan inte finnas så många 1 vavsbanor.
Däremot förstår jag trafikproblemet.