Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 10:54Adidas salvation kanske? Har lite mer dämpning jämfört med adidas sequence. Har också lite större pronationsstöd.
Adidas salvation kanske? Har lite mer dämpning jämfört med adidas sequence. Har också lite större pronationsstöd.
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 11:00Ny skotest:
http://www.marathon.se/news/skotest_2010.cfm
Ny skotest:
http://www.marathon.se/news/skotest_2010.cfm
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 15:43Är jag fel ute om jag påstår att pronation är det naturliga sättet kroppen skyddar sig mot tunga landningar?
Glöm inte: Haile Gebreselassi pronerar som FAN.
http://www.youtube.com/watch?v=EAW87NsiGuI
Vilka skor skulle en expedit på säg löplabbet ge hono
Är jag fel ute om jag påstår att pronation är det naturliga sättet kroppen skyddar sig mot tunga landningar?
Glöm inte: Haile Gebreselassi pronerar som FAN.
Vilka skor skulle en expedit på säg löplabbet ge hono
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 16:32Emil Zatopek var vassare och frågan är om inte Pavo Nurmi också var bättre.
Emil Zatopek var vassare och frågan är om inte Pavo Nurmi också var bättre.
Quote from Elias Engqvist on 5 May 2010, 16:54På vilket sätt då? I löpning räknas vem som snabbast kommer i mål...
På vilket sätt då? I löpning räknas vem som snabbast kommer i mål...
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 18:53Nu var min huvudpoäng att han pronerade och han faktiskt springer med ganska odämpade ganska minimala skor.
Nu var min huvudpoäng att han pronerade och han faktiskt springer med ganska odämpade ganska minimala skor.
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 20:48Jag bumpar den här och småkapar den med en lite svårbesvarad fråga om A3-orna. Jag har tidigare kört med Puma Roadracer (både halvmara och Lidingöloppet) men har nu köpt ett par fantastiska A3-or.
Tror ni man fixar Stockholm Marathon i de skorna? Alterna
Jag bumpar den här och småkapar den med en lite svårbesvarad fråga om A3-orna. Jag har tidigare kört med Puma Roadracer (både halvmara och Lidingöloppet) men har nu köpt ett par fantastiska A3-or.
Tror ni man fixar Stockholm Marathon i de skorna? Alterna
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 21:13Jag tänker springa i mina fastwitch och är väl hyggligt lika!
Jag tänker springa i mina fastwitch och är väl hyggligt lika!
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 21:38Jag sprang med mina A2 i fjol det går alldeles utmärkt,
men prova inte dem på Lidingöloppet, hålen i sulan sätter stopp för gruslöpning. (#)
Jag sprang med mina A2 i fjol det går alldeles utmärkt,
men prova inte dem på Lidingöloppet, hålen i sulan sätter stopp för gruslöpning. (#)
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 12:48Köpte ett par New Balance. Verkar bra för oss med lite bredare fötter.
Däremot undrar jag, hur tajt ska de egentligen sitta? Köpte nu och de sitter rätt bra mot foten, antar de kommer utvidga sig och kan eventuellt vara en smaksak också..
Köpte ett par New Balance. Verkar bra för oss med lite bredare fötter.
Däremot undrar jag, hur tajt ska de egentligen sitta? Köpte nu och de sitter rätt bra mot foten, antar de kommer utvidga sig och kan eventuellt vara en smaksak också..