Quote from Camilla Höög on 17 January 2010, 22:02R90 + vindväst om det blåser mycket och är kallt.
R90 + vindväst om det blåser mycket och är kallt.
Quote from Funbeat user on 17 January 2010, 22:13R90 OCH vindväst?
Då är det inte jackan jag söker.Jag sa Skånsk snålblåst...
R90 OCH vindväst?
Då är det inte jackan jag söker.
Jag sa Skånsk snålblåst...
Quote from Funbeat user on 17 January 2010, 22:22Nån måste vara en större fryslort än jag isf, R90 räcker tt mot vind tycker jag. 😉
Nån måste vara en större fryslort än jag isf, R90 räcker tt mot vind tycker jag. 😉
Quote from Funbeat user on 17 January 2010, 22:41Jag var och tittade på Stadium och de hade jättesnygga figursydda jackor som satt smickrande.
Problemet är att de var alldeles för smala i axlar och rygg (vanligt problem för mig) så jag kunde varken sträcka armarna rakt fram eller ha plats med några lage
Jag var och tittade på Stadium och de hade jättesnygga figursydda jackor som satt smickrande.
Problemet är att de var alldeles för smala i axlar och rygg (vanligt problem för mig) så jag kunde varken sträcka armarna rakt fram eller ha plats med några lage
Quote from Catharina Brattlin on 17 January 2010, 22:48Större och rätt storlek kanske? 😉
Här nere i Blekinge har vi också rejäl snålblåst, liknande den Du har, Manne, i Skåne. Och jag måste hålla med om att en R90 funkar bra. Hemligheten är vad Du har under den. Blåser det rejält, som det gjorde ikväll, så
Större och rätt storlek kanske? 😉
Här nere i Blekinge har vi också rejäl snålblåst, liknande den Du har, Manne, i Skåne. Och jag måste hålla med om att en R90 funkar bra. Hemligheten är vad Du har under den. Blåser det rejält, som det gjorde ikväll, så
Quote from Funbeat user on 17 January 2010, 23:21Nja jag ska ut i de tre stora butikerna imorn och klämma och känna så imorn kväll vet vi vad det blev.
Nja jag ska ut i de tre stora butikerna imorn och klämma och känna så imorn kväll vet vi vad det blev.
Quote from Funbeat user on 17 January 2010, 23:38Har testat en del jackor av olika märken, Newline, Nike, Craft. Men Dobsoms R90 är svårslagen!
Har testat en del jackor av olika märken, Newline, Nike, Craft. Men Dobsoms R90 är svårslagen!
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 07:06Är nog inne på¨min 3:e eller 4:e R90. Bra jacka, men jag tycker de ger med sig och släpper in vatten lite väl fort. Beror väl på hur ofta man använder den och tvättar den, kanske, men jag skall nog skaffa en annan jacka för regn och blåst nästa gång.
Des
Är nog inne på¨min 3:e eller 4:e R90. Bra jacka, men jag tycker de ger med sig och släpper in vatten lite väl fort. Beror väl på hur ofta man använder den och tvättar den, kanske, men jag skall nog skaffa en annan jacka för regn och blåst nästa gång.
Des
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 07:54Sylvia:
skånsk och blekingsk snålblåst går inte jämföra. I Skåne blåser det i alla fall från ett håll, åtminstone i K-na blåser det f-n i mig runt hörn! Jag trodde bara det var ett talesätt tills jag faktiskt upplevde det där.Craft har sin Performance
Sylvia:
skånsk och blekingsk snålblåst går inte jämföra. I Skåne blåser det i alla fall från ett håll, åtminstone i K-na blåser det f-n i mig runt hörn! Jag trodde bara det var ett talesätt tills jag faktiskt upplevde det där.
Craft har sin Performance
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 12:55Jag hör att du aldrig varit i Hbg...
(H)
Edit: Och Aktiv träning testar jackor i nästa nummer...typiskt...
Jag hör att du aldrig varit i Hbg...
(H)
Edit: Och Aktiv träning testar jackor i nästa nummer...typiskt...