Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 19:45Jag glömde säga att jag är fd. simmare också 🙂
Jag glömde säga att jag är fd. simmare också 🙂
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 19:57Manne: Jackan var ju riktigt snygg ju! (t+)
Manne: Jackan var ju riktigt snygg ju! (t+)
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 20:53Själv har jag köpt Crafts kläder och är kanonnöjd. Både tights och jackor. Har en vindjacka och nu på vintern en jacka att ha under (höst och vår endast underjackan). Nu på vintern är det tjockare tights med med vindskyddseffekt fram. KANON när det blåser
Själv har jag köpt Crafts kläder och är kanonnöjd. Både tights och jackor. Har en vindjacka och nu på vintern en jacka att ha under (höst och vår endast underjackan). Nu på vintern är det tjockare tights med med vindskyddseffekt fram. KANON när det blåser
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 23:29Prislappen försökte jag strunta i idag men när man tar i en Salomonjacka för 2500:- som det står "MADE IN CHINA" med feta bokstäver så känns det plötsligt inte lika aktuellt längre.
Nu står det ju förvisso det i alla andra jackor med...men ändå...
Men m
Prislappen försökte jag strunta i idag men när man tar i en Salomonjacka för 2500:- som det står "MADE IN CHINA" med feta bokstäver så känns det plötsligt inte lika aktuellt längre.
Nu står det ju förvisso det i alla andra jackor med...men ändå...
Men m
Quote from Funbeat user on 19 January 2010, 07:23Skönt du hittade ngt. Själv har jag ganska breda axlar och stuss, timglas? + _långa armar_, så i det här fallet var det herrstorleken som gällde.
Det jag gillar med R90 är att den inte är öppen framtill, det jag skulle vilja förbättra den med är en liten
Skönt du hittade ngt. Själv har jag ganska breda axlar och stuss, timglas? + _långa armar_, så i det här fallet var det herrstorleken som gällde.
Det jag gillar med R90 är att den inte är öppen framtill, det jag skulle vilja förbättra den med är en liten