Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 19:40ok, jag får väl helt enkelt släppa kontrollbehovet och köra på. Men jag tycker nog ändå att de snabba i bassängen verkar se rätt bra framåt...
ok, jag får väl helt enkelt släppa kontrollbehovet och köra på. Men jag tycker nog ändå att de snabba i bassängen verkar se rätt bra framåt...
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 19:58Det går nog inte att förklara annat än med spindelkänsla.
Själv kör jag ganska ofta in i folk, företrädesvis barn som har en tendens att simma tvärs över banorna.
Det går nog inte att förklara annat än med spindelkänsla.
Själv kör jag ganska ofta in i folk, företrädesvis barn som har en tendens att simma tvärs över banorna.
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 08:51http://www.youtube.com/watch?v=ywrXQUvUkbU
Tycker jag är bra.I våtdräkt kommer dina ben ha större lyftkraft än utan. Men du kan faktiskt trycka ned överkroppen och samtidigt titta framåt. Sträck sträck sträck och balansera med coremuskulaturen. Böj nack
Tycker jag är bra.
I våtdräkt kommer dina ben ha större lyftkraft än utan. Men du kan faktiskt trycka ned överkroppen och samtidigt titta framåt. Sträck sträck sträck och balansera med coremuskulaturen. Böj nack